Maailman komein mies?
Kommentit (255)
Scarlett Johanssonin uusi aviomies Colin Jost on todella komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alexander SkarsgÄrd. PitkÀ vaalea skandi.
HÀn on ihan tavallisen nÀköinen "naapurinpoika", en ymmÀrrÀ hehkutusta.
MissÀ sÀ asut? Haluun tulla heti teille tsekkaamaan sun naapurin pojat!!
Alexander on kuuma.
T. Rouva 44 v.
MeillÀpÀin naapurin pojat eivÀt halua tulla vanhojen rouvien "tsekkaamiksi" joten jÀtÀn kertomatta asuinpaikkani. Jotain kunnioitusta nuorisoa kohtaan!
Heh heh, hah hah, hoh hoh :D
MÀhÀn oon nainen parhaassa puumaiÀssÀ, en mikÀÀn vanha :)
Viittasin vain tuohon, et Alexander SkarsgÄrdin nÀköisiÀ komistuksia nyt ei oikeasti kÀvele joka kulmalla vastaan. Se on varmaa.
Tuota noin, eikös Alexander ole samanikÀinen ellei perÀti vanhempi kuin Rouva 44v.? EttÀ se ainakin siitÀ "puumuudesta" tai "nuorison rauhaan jÀttÀmisestÀ". :D
Uusimman Bondin ohjaaja Cary Fukunaga on tosi komea
Vierailija kirjoitti:
MItÀÀh? Kuvagoogletin. Tuohan on ihan pullaposki, vÀhÀn kuin Jetro. Kummallinen kypÀrÀkampaus. Scarlett on jumalaisen kaunis, nÀmÀ kaksi ovat todella eri paria ulkonÀöllisesti.
Maailman komein mies ei ole vÀlttÀmÀttÀ maailman seksikkÀin mies. TÀydellisyys on tylsÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItÀÀh? Kuvagoogletin. Tuohan on ihan pullaposki, vÀhÀn kuin Jetro. Kummallinen kypÀrÀkampaus. Scarlett on jumalaisen kaunis, nÀmÀ kaksi ovat todella eri paria ulkonÀöllisesti.
TÀÀllÀ toinen jonka mielestÀ Colin Jost on komea. Scarlett on onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miestyyppi on tyyliin David Hyde Pierce ja Matt Smith joten parempi ettÀ jÀtÀn vastaamatta tÀmÀn enempÀÀ:D
Ei sinulla hÀtÀÀ, minun makuun on Richard Hammond.
Googlasin kuvan. Oletan ettÀ Britti? Ja onhan hÀn kuitenkin komeampi kun Niles tai Matt.
-eri
Joo, britti on :)
- eri
Richard Hammond on tosi karismaattinen ja mun ehdoton celebrity crush, mutta en nyt varsinaisesti sanoisi komeaksi. EnemmÀn sellainen hurmuripoika.
Mun silmÀÀn komeimpia miehiÀ on mm. Sean Connery, George Clooney, Robert Redford, Jason Momoa, Idris Elba, Daniel Craig
Dan Stevens parralla tai parran sÀngellÀ, kiitos.
Jamie Foxx ja kaikesta sekoilusta huolimatta Johnny Depp ovat ikÀÀntyneet just tÀydellisesti.
Morrissey <3 Ei ollut nuorena mikÀÀn komistus, vaan viisi-kuusikymppisenÀ kuumimmillaan.
Elvis Presley nuorena, Clint Eastwood nuorena, Tony Curtis nuorena, Charlie Sheen nuorena. NykyisistÀ Jason Momoa ja Matt Bomer
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Scarlett Johansson on nimenomaan onnekas, aivan mieletön tsÀgÀ kun sai komean miehen. Kannattaa pitÀÀ kiinni, tuskin se toista sellaista lottovoittoa saa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Scarlett Johansson on nimenomaan onnekas, aivan mieletön tsÀgÀ kun sai komean miehen. Kannattaa pitÀÀ kiinni, tuskin se toista sellaista lottovoittoa saa!
No todellakin! On niin harvassa ne miehet joille Scarlett kelpaisi...
M.A Numminen.