Maailman komein mies?
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen.
Veltto Virtanen komeampi kuin Teuvo.
Kuka oikeasti pitää jotakin kaljuuntunutta, kaljamahaista ja viinan pöhöttämää junttia komeana? Oikeasti joillakin on kyllä silmissä, ja aivoissaan muutenkin, vikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen.
Kuka oikeasti pitää jotakin kaljuuntunutta, kaljamahaista ja viinan pöhöttämää junttia komeana? Oikeasti joillakin on kyllä silmissä, ja aivoissaan muutenkin, vikaa :D
Ja tarkoitin siis Teuvoa! / Sama
Paul McCartney, oli kasarilla komeimmillaan mutta todellinen komeus on sellaista joka vielä yli 70v on tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miestyyppi on tyyliin David Hyde Pierce ja Matt Smith joten parempi että jätän vastaamatta tämän enempää:D
Ei sinulla hätää, minun makuun on Richard Hammond.
Googlasin kuvan. Oletan että Britti? Ja onhan hän kuitenkin komeampi kun Niles tai Matt.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miestyyppi on tyyliin David Hyde Pierce ja Matt Smith joten parempi että jätän vastaamatta tämän enempää:D
Googlasin kuvan. Oletan että Britti? Ja onhan hän kuitenkin komeampi kun Niles tai Matt.
-eri
Joo, britti on :)
- eri
Vierailija kirjoitti:
Paul McCartney, oli kasarilla komeimmillaan mutta todellinen komeus on sellaista joka vielä yli 70v on tallella.
Ringo Starr on paremmin säilynyt ja jopa muutaman vuoden vanhempi. Karismaattisin noista 60-luvun rokkikukoista on ehdottomasti Charlie Watts. George Harrisonista on kauniita kuvia mitkä ottanut silloinen vaimonsa Pattie Boyd.
Kyllä se on Nikolaj Coster-Waldau. Hands down.
https://tenor.com/view/nikolaj-coster-waldau-jaime-lannister-gif-183440…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen.
Heli Palsanmäki pitää.
Vierailija kirjoitti:
No sitten on sanottava David Foster joka nyt päälle seittemänkymppisenä on paremmanäköinen kun ikinä! Todellinen hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen.
Pitäähän joku Johnny Deppiäkin komeana. Mikä sinä olet sitä kyseenalaistamaan? Kauneus on katsojan silmässä.
Aidan Turner (Poldark) Ei maailman komein varmaankaan, mutta miehekäs ja hyvännäköinen.
John F. Kennedy jr.
Täydellinen ulkonäkönsä puolesta.
Valitettavasti kuoli nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniel Craig
Yyh, ei yhtään komea! Vaaleansiniset silmät on ihan kauheat, ja kasvot kirveellä veistetyt. Näyttää pahikselta eikä sovi Bondin rooliin ollenkaan.
Sean Connery oli nuorena todella komea ilmestys. Samoin George Clooney. Pidän perinteisestä miehisestä komeudesta, jota edustaa pitkät ja salskeat miehet, joilla on voimakas katse.
Jon Hamm sopisi ulkonäöltään Bodiksi. Tosielämässä vaikuttaa olevan kyllä vähän kokaiiniin kallellaan oleva reppana. Ei miehekäs mutta Mad Menissä oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
John F. Kennedy jr.
Täydellinen ulkonäkönsä puolesta.
Valitettavasti kuoli nuorena.
Silmät liian kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kimi Räikkönen.
Ei hän maailman komein ole mutta vissiin parhaimman näkönen formula kuski kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkään halunnut salaa päästä treffeille James Mayn kanssa :D Ihan jumalattoman hauska ja oudolla tavalla karismaattinen tyyppi!
N24
Maailman karismaattisin ja hauskin mies on Charles Barkley! Ehkei enää kuitenkaan komein mutta silmänräpäyksessä valitsisin hänet mielummin kun jonkun komistuksen.
N 30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitkään halunnut salaa päästä treffeille James Mayn kanssa :D Ihan jumalattoman hauska ja oudolla tavalla karismaattinen tyyppi!
N24
Maailman karismaattisin ja hauskin mies on Charles Barkley! Ehkei enää kuitenkaan komein mutta silmänräpäyksessä valitsisin hänet mielummin kun jonkun komistuksen.
N 30
Heh, mä en vaan pysty ottaa sitä tosissaan sen jälkeen, kun näin sen pelaavan Pictionarya The Tonight Show with Jimmy Fallonissa :D Mutta makunsa kullakin, hyvä jos tykkäät :)
Kimi Räikkönen.