Maailman komein mies?
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen.
Veltto Virtanen komeampi kuin Teuvo.
Kuka oikeasti pitÀÀ jotakin kaljuuntunutta, kaljamahaista ja viinan pöhöttÀmÀÀ junttia komeana? Oikeasti joillakin on kyllÀ silmissÀ, ja aivoissaan muutenkin, vikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen.
Kuka oikeasti pitÀÀ jotakin kaljuuntunutta, kaljamahaista ja viinan pöhöttÀmÀÀ junttia komeana? Oikeasti joillakin on kyllÀ silmissÀ, ja aivoissaan muutenkin, vikaa :D
Ja tarkoitin siis Teuvoa! / Sama
Paul McCartney, oli kasarilla komeimmillaan mutta todellinen komeus on sellaista joka vielÀ yli 70v on tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miestyyppi on tyyliin David Hyde Pierce ja Matt Smith joten parempi ettÀ jÀtÀn vastaamatta tÀmÀn enempÀÀ:D
Ei sinulla hÀtÀÀ, minun makuun on Richard Hammond.
Googlasin kuvan. Oletan ettÀ Britti? Ja onhan hÀn kuitenkin komeampi kun Niles tai Matt.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miestyyppi on tyyliin David Hyde Pierce ja Matt Smith joten parempi ettÀ jÀtÀn vastaamatta tÀmÀn enempÀÀ:D
Googlasin kuvan. Oletan ettÀ Britti? Ja onhan hÀn kuitenkin komeampi kun Niles tai Matt.
-eri
Joo, britti on :)
- eri
Vierailija kirjoitti:
Paul McCartney, oli kasarilla komeimmillaan mutta todellinen komeus on sellaista joka vielÀ yli 70v on tallella.
Ringo Starr on paremmin sÀilynyt ja jopa muutaman vuoden vanhempi. Karismaattisin noista 60-luvun rokkikukoista on ehdottomasti Charlie Watts. George Harrisonista on kauniita kuvia mitkÀ ottanut silloinen vaimonsa Pattie Boyd.
KyllÀ se on Nikolaj Coster-Waldau. Hands down.
https://tenor.com/view/nikolaj-coster-waldau-jaime-lannister-gif-183440âŠ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen.
Heli PalsanmÀki pitÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
No sitten on sanottava David Foster joka nyt pÀÀlle seittemÀnkymppisenÀ on paremmanÀköinen kun ikinÀ! Todellinen hopeakettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teuvo Hakkarainen.
PitÀÀhÀn joku Johnny DeppiÀkin komeana. MikÀ sinÀ olet sitÀ kyseenalaistamaan? Kauneus on katsojan silmÀssÀ.
Aidan Turner (Poldark) Ei maailman komein varmaankaan, mutta miehekÀs ja hyvÀnnÀköinen.
John F. Kennedy jr.
TÀydellinen ulkonÀkönsÀ puolesta.
Valitettavasti kuoli nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daniel Craig
Yyh, ei yhtÀÀn komea! Vaaleansiniset silmÀt on ihan kauheat, ja kasvot kirveellÀ veistetyt. NÀyttÀÀ pahikselta eikÀ sovi Bondin rooliin ollenkaan.
Sean Connery oli nuorena todella komea ilmestys. Samoin George Clooney. PidÀn perinteisestÀ miehisestÀ komeudesta, jota edustaa pitkÀt ja salskeat miehet, joilla on voimakas katse.
Jon Hamm sopisi ulkonÀöltÀÀn Bodiksi. TosielÀmÀssÀ vaikuttaa olevan kyllÀ vÀhÀn kokaiiniin kallellaan oleva reppana. Ei miehekÀs mutta Mad MenissÀ oli hyvÀ.
Vierailija kirjoitti:
John F. Kennedy jr.
TÀydellinen ulkonÀkönsÀ puolesta.
Valitettavasti kuoli nuorena.
SilmÀt liian kaukana toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kimi RÀikkönen.
Ei hÀn maailman komein ole mutta vissiin parhaimman nÀkönen formula kuski kyllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon pitkÀÀn halunnut salaa pÀÀstÀ treffeille James Mayn kanssa :D Ihan jumalattoman hauska ja oudolla tavalla karismaattinen tyyppi!
N24
Maailman karismaattisin ja hauskin mies on Charles Barkley! Ehkei enÀÀ kuitenkaan komein mutta silmÀnrÀpÀyksessÀ valitsisin hÀnet mielummin kun jonkun komistuksen.
N 30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon pitkÀÀn halunnut salaa pÀÀstÀ treffeille James Mayn kanssa :D Ihan jumalattoman hauska ja oudolla tavalla karismaattinen tyyppi!
N24
Maailman karismaattisin ja hauskin mies on Charles Barkley! Ehkei enÀÀ kuitenkaan komein mutta silmÀnrÀpÀyksessÀ valitsisin hÀnet mielummin kun jonkun komistuksen.
N 30
Heh, mÀ en vaan pysty ottaa sitÀ tosissaan sen jÀlkeen, kun nÀin sen pelaavan Pictionarya The Tonight Show with Jimmy Fallonissa :D Mutta makunsa kullakin, hyvÀ jos tykkÀÀt :)
Kimi RÀikkönen.