Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei yhden palkalla elä

Vierailija
18.04.2021 |

Eikä elätä perhettä. Meillä toinen on päivätöissä ja toinen on pitkäaikaistyötön. Kaikki mitä tulee, menee.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän riippuu siitä palkasta. Minä elätän omallani itseni lisäksi kaksi.

Vierailija
2/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä palkasta, valitettavasti kaikki eivät saa saman verran. 😅 Meillä eletään miehen palkalla, mutta se on melkein kymppitonnin kuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka ei ole suuri. Pitää elättää itsensä ja kolme muuta.

Vierailija
4/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
5/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yhden palkasta. Meillä elää koko perhe mukavasti miehen n. miljoonan euron vuosituloilla.

Vierailija
6/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Petteri Orpo

Vierailija
7/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kyllä palkasta, valitettavasti kaikki eivät saa saman verran. 😅 Meillä eletään miehen palkalla, mutta se on melkein kymppitonnin kuussa.

Ja heräsit päiväuniltas Kouvolassa😁

Vierailija
8/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen keskituloinen ja toinen pitkäaikaistyötön. Kaikki raha menee, mikä tuleekin, kun 6 hengen taloutta sillä pyörittää. Oman asunnon ostaminen kaupungista tai edes lähialueelta on täysin mahdotonta. 

Vierailija
9/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti elättää , kun suunnittelet arkiset ateriat järkevästi. Osaatko säästää ?Ruokamenot ovat hallittavissa ,kun teet mahdollisimman paljon itse aterioita.  Sämpylät ja muut leivonnaiset on helppo toteutus . Kääretortut ei paljon aikaa , eikä vaivaa vaadi. Oletko unohtanut kiisselit - marjoista ja Maizena maito - suklaa kerroksina.Mitenkä kuvittelet muiden ihmisten pärjäävän? Esim. pieni eläke ja siihen lääkkeet lisäksi muiden menojen. Omaan pärjäämiseen voit itsekkin vaikuttaa , ei kaikkea saa valmiina , kun vaan vähänkin valittaa.

Vierailija
10/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin elää jo keskituloisen palkalla. Meilläkin on 4 hengen talous ja 200k asuntolaina mitoitettu siten, että tarvittaessa tullaan toimeen vaikka toinen olisi työttömänä.

Vierailija
11/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen työtön ja mies yrittäjä. Hyvin pärjätään vaikka on lapsia.

Vierailija
12/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta siinä te vaan elätte. Eli kyllä elää.

Vierailija
13/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta siinä te vaan elätte. Eli kyllä elää.

Niin kun toinen tekee koko ajan jotain keikkatyötä normaalityön päälle. Ilman sitä oltaisiin leirissä.

Vierailija
14/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menoista riippuu, riittääkö, vain siitä.  Minä ja p:so olemme työttömiä, ilman tukia eikä rahahuolia ole.

Säästöillä selviämme p:son eläkeikään ja on omistuskämppä ja myydään kohta sioitusasunto, kauppa on lukkoon lyöty.

Vierailija
15/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muistaa että vielä 90-luvulla perheen miehen palkka riitti koko 3-6 henkisen perheen elättämiseen omakotitaloineen ja kaksine autoineen. Siis keskipalkkaisen miehen palkka. 

Suurta kusetustahan tämä nykymeno on - kaikki raataa perse ruvella, eikä rahat riitä mihinkään ja vapaalla kotona ei jakseta tehdä mitään :D   Näin kärjistetysti hiukan. Parikyt vuotta sitten oli vielä täysin toisin. Mikäs siihen tuli!?!?!

Vierailija
16/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja heräsit päiväuniltas Kouvolassa😁

Ihan Tampereelta ollaan. 😊

Vierailija
17/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että joillain on hyvä palkka, jopa Suomessa?

Vierailija
18/18 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti elää. Enkä edes tienaa kuin n.3000€/kk. Mies on työtön, mutta saahan sekin työttömyyskorvauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä