Laitoin graduohjaajalle kännissä viestiä ja nyt en uskalla lukea mitä hän on vastannut
Mielestäni viestini oli kuitenkin suht hyvin kirjoitettu ja ilman kirjoitusvirheitä. Mutta saatoin kysyä vähän tyhmiä kysymyksiä. Mitäs nyt sitten? Ignooraanko vaan tuon ohjaajan vastauksen ja jätän lukematta? Tai sitten jos joisin muutaman, niin sitten varmaan rohkenisin sen lukea. Gradun arvosana ei hirveästi kiinnosta, kunhan nyt läpi menee
Kommentit (9)
No tietysti luet sen etkä ignooraa. Voihan se olla, ettei viestissä olekaan mitään kamalaa.
Kuulostaa kyllä alkoholiongelmalta, jos et ilman rohkaisua uskalla lukea sähköpostia.
Eiköhän hän ole tottunut hyvin monenlaisiin reaktioihin.
Lue hänen vastauksensa, niin sinulla on parempi olo.
Heh. Tsemppiä, kyllä sä pystyt sen lukemaan. Lue vaikka varovasti virke kerrallaan samalla syvään hengitellen.
Se graduohjaaja varmaan haluaa kuitenkin sinun parastasi (=valmistuminen).
Vierailija kirjoitti:
No tietysti luet sen etkä ignooraa. Voihan se olla, ettei viestissä olekaan mitään kamalaa.
Kuulostaa kyllä alkoholiongelmalta, jos et ilman rohkaisua uskalla lukea sähköpostia.
No kännissähän mä tuota graduakin olen kirjoittanut? Kai minä nyt omat ongelmani tiedän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä alkoholiongelmalta, jos et ilman rohkaisua uskalla lukea sähköpostia.No kännissähän mä tuota graduakin olen kirjoittanut? Kai minä nyt omat ongelmani tiedän
Hyvät naiset ja herrat: humanistiset "tieteet"
Tyhmiinkin kysymyksiin voi ja pitäisi graduohjaajan ominaisuudessa kyetä vastaamaan asiallisesti.
hain kerran yhtä työpaikkaa ja haastattelussa annettiin ymmärtää että sen saan. sitten työnantajalle tuli tietoon, että olen raitis (sain kuulla sen vahingossa yhteisen tuttumme kautta, pitkä juttu, en mene yksityiskohtiin). seuraavana iltana kymmenen jälkeen tuli selvästi kännissä kirjoitettu tekstiviesti minulle jossa pahoiteltiin ettivät voikaan antaa minulle työpaikkaa. Työpaikka oli terveydenhuoltosektorilla ja pari vuotta myöhemmin pulju menikin nurin kaikenlaisten epäselvyyksien vuoksi. silloin olin onnellinen, että alkoholipolitiikkani ei sopinut pomolle ja työ meni sivu suun.
On sitä pahempaakin nähty, t. graduohjaaja
Lue vaan. Jos olit mokannu jotain, niin sano suoraan, että tuli otettua pari...