Naapurin lapset hyppii trampoilla ja ajaa pyörillä, omat makaa huoneissaan verhot kiinni kännykät kädessä
Minä ja mies olemme nauttimassa auringosta täällä pihalla, isolla omalla pihalla jossa on keinut ja trampoliini. Mutta lapset vain kyhjöttävät sisällä kuin vampyyrit! Mies aikoo grillata ja sanoo ettei tarjoile sisälle vaan lapset saavat tulla ulos syömään. Tyttö on 12 ja poika 10.
Kommentit (47)
Eivät halua häiritä naapureita.?
Kyllä nuo pelit ja vehkeet voi viedä hermot keneltä tahansa, kun lapset ja teinit alkavat niiden kanssa touhuaan.
Yötä päivää, jopa keskellä yötä kun herää aletaan surffaileen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ootte jälkikasvunne kasvattaneet
Ei ole ainoat lapset jotka värkkää mobiilien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miten kasvatus vaikuttaa siihen, ettei isän ja äidin seura enää kiinnosta? Ennen kävimme pyöräretkillä leikkipuistoihin ja syöttämään sorsia, kirjastolla, uimahallilla.. nykyään kuuluu aina "En mä taho!"
Ap
Tulee mieleen se mainos, jossa vanhemmat koettaa saada teinipoikaa pihalle vaikka miten ja lopulta tämä menee istumaan trampoliinin varjoon kännykän kanssa .D
Ota puhelimet ja laitteet pois? Luulisi tulevan pian niin tylsää, että valuvat pihalle😊
Jep, tuttua. Oma 13v poitsu meni istumaan parvekkeelle puhelimen kanssa kun olin tarpeeksi mäkättänyt että kävisi ulkona välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kasvatus vaikuttaa siihen, ettei isän ja äidin seura enää kiinnosta? Ennen kävimme pyöräretkillä leikkipuistoihin ja syöttämään sorsia, kirjastolla, uimahallilla.. nykyään kuuluu aina "En mä taho!"
Ap
Ei ihme ettei kiinnosta jos esität asiasi yhtä epäselvästi lapsillekin. Avauksessa et sanonut puolella sanalla että pitäisi viettää aikaa vanhempien kanssa vaan että ne istuu sisällä verhot kiinni kun naapurin lapset on ulkona
Paljon pelaavista voi tulla pelimiljonäärejä tai huippukirurgeja koska näppärät näpit.
Fiksuja lapsia. Ovat sieltä netistä lukeneet keväisestä vaarallisen korkeasta uv-säteilystä. Nyt ei kannata ulkona turhaan oleskella, elämä vielä edessä, säästää ihoa tulevaisuuteen.
Ope kirjoitti:
Paljon pelaavista voi tulla pelimiljonäärejä tai huippukirurgeja koska näppärät näpit.
Tai syrjäytyneitä työttömiä jotka ei tee muuta kuin pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksuja lapsia. Ovat sieltä netistä lukeneet keväisestä vaarallisen korkeasta uv-säteilystä. Nyt ei kannata ulkona turhaan oleskella, elämä vielä edessä, säästää ihoa tulevaisuuteen.
Toi on totta, talven jäljiltä iho vielä arka säteilylle.
Ope kirjoitti:
Kuten jääkiekkoa harrastavista voi tulla NHL-tähtiä vai? Ja kitaraa soittavista rock-legendoja.
Olisitte nähneet kun mun neiti juoksi hirveän rymistelyn kanssa terassille huutaen NO NIIN OON V""U ULKONA OLIKS MUUTA ja makasi sitten siinä terassin kovalla lattialla hiestä märkänä suorassa auringonpaisteessa mustat farkut jalassa. Oli siinä kymmenen minuuttia ja rymisteli sisään huutaen NYT SÄRKEE PÄÄTÄ ONKO PER""LE HYVÄ.
XD
Meidän teinejä ei saa ulos kuin rahalla. Haravoivat ja leikkaavat nurtsia rahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi on totta, talven jäljiltä iho vielä arka säteilylle.
Samoin silmiä tulee varjella säteilyltä, ettei ole kaihia jo kolmekymppisenä.