Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri aloittaa jo lauantaina ja sunnuntai joko moottorisahan tai sirkkelin vingutuksella klo 7.30

Vierailija
18.04.2021 |

Nyt kolme viikonloppua takana, ja jatkaa tätä touhua aina juhannukseen asti. Sitten 3 viikon tauko, vaimo kuulemma vaatii. Sitten jatkaa taas joka ainoa viikonloppu. Omistavat metsää, rakentelee kaiken maailman virityksiä. Ei jaksaisi joka vklaamu herätä klo 7.00, etäisyys about 80m eli kyllä kuuluu sisälle asti. Eikö ole mitään rajoituksia, olen kauniisti sanonut asiasta. Kaksi kesää sitten oli sentään yhden lauantain vinguttamatta kun meillä oli rippijuhlat pihalla. Jatkaa tuota harrastustaan ilta 20-21.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta kerrostaloon.

Kannattaa tarkistaa ettei naapurissa ole omakotitaloa. Meidän naapuri kuvitteli olevansa joku 24/7 remonttireiskapuutarhurisirkkelinvinguttaja. Ukon vaja paloi, luulen että joku jokapäiväisestä metelikidutuksesta hermostunut kosti😁

Herää kysymys. Kuka sen mahtoi polttaa, kun noin häiritsi.

Kuka tietää. Mies oli kyllä sellainen oman elämänsä i*iootti että en usko olleeni ainoa, jota nauratti kun se paniikissa heitti vettä liekkeihin.

Vierailija
22/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota se on kun ikänsä kerrostalossa asunut muuttaa omakotitaloalueelle. Itse olen ikäni asunut maalla omakotitalossa ja en edes kiinnitä mitään huomiota naapurien sirkkelöinteihin tai ruohonleikkuisiin.

Sama täällä. Minusta ne ovat ihan asiaankuuluvia elämän ääniä siinä missä mukuloiden trampoliinikiljunnatkin.

Ainoa naapurustoääni, joka on ikinä minua haitannut, oli se, kun yhden talon pihassa laitettiin pojan autoon jotkut superbassokajarit, ja poika sitten istui autossaan kuuntelemassa musaa täysillä niin, että se jump-jump-jump tunkeutui kaikkien seinien läpi joka kotiin parin sadan metrin säteellä. Joka ilta parin tunnin ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta kerrostaloon.

Kannattaa tarkistaa ettei naapurissa ole omakotitaloa. Meidän naapuri kuvitteli olevansa joku 24/7 remonttireiskapuutarhurisirkkelinvinguttaja. Ukon vaja paloi, luulen että joku jokapäiväisestä metelikidutuksesta hermostunut kosti😁

Herää kysymys. Kuka sen mahtoi polttaa, kun noin häiritsi.

Kuka tietää. Mies oli kyllä sellainen oman elämänsä i*iootti että en usko olleeni ainoa, jota nauratti kun se paniikissa heitti vettä liekkeihin.

Sinulla on selvästi voimakkaita psykopaattisia piirteitä.

Vierailija
24/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun maassa, jossa on laissa kielletty kovaääniset hommat sunnuntaisin, lounasaikaan (12-13) ja pyhäpäivisin. Ei tarvitse kuunnella ruohonleikkuuta, sirkkelöintiä tai muutakaan elämöintiä. Jossain sentään vielä kunnioitetaan muiden ihmisten rauhaa.

Vierailija
26/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi asun maassa, jossa on laissa kielletty kovaääniset hommat sunnuntaisin, lounasaikaan (12-13) ja pyhäpäivisin. Ei tarvitse kuunnella ruohonleikkuuta, sirkkelöintiä tai muutakaan elämöintiä. Jossain sentään vielä kunnioitetaan muiden ihmisten rauhaa.

Erikoiseen aikaan lounas teillä siellä.

Vierailija
27/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Paitsi että mitään juhannustaukoa ei ole. Sahaaminen alkaa huhtikuussa ja kestää jonnekin syys-lokakuulle saakka. Joka saakelin vuosi. Mä en oikeasti edes tajua, _mitä_ se sahaa 7 kk vuodessa, joka saakelin päivä. Ja miksi sitä ei voi tehdä koskaan muulloin, kuin aamulla????

Jospa se sahaa vaikkapa polttopuita myyntiin

Vierailija
28/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Paitsi että mitään juhannustaukoa ei ole. Sahaaminen alkaa huhtikuussa ja kestää jonnekin syys-lokakuulle saakka. Joka saakelin vuosi. Mä en oikeasti edes tajua, _mitä_ se sahaa 7 kk vuodessa, joka saakelin päivä. Ja miksi sitä ei voi tehdä koskaan muulloin, kuin aamulla????

Huvinsa kullakin, mutta en minäkään ymmärrä miten joku voi sahailla ja sirkkelöidä joka päivä jotain. Jos kyseessä ei ole työ vaan vapaa-aika.

Vierailija
29/29 |
18.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö sulle heippalapun vai mistä tiedät sen jatkuvan juhannukseen saakka?