Ärsyttävin mainos
Mikä on mielestäsi ärsyttävin mainos? Minä vihaan Redbull mainosta jossa kaksi antilooppia kohtaa leijonan ja toinen kommentoi että et millään voi olla nopeampi kuin leijona ja toinen antilooppi vastaa että mun ei tarvi olla nopeampi kuin leijona, ainoastaan nopeampi kuin SÄ. Mainoksen sanoma ilmeisesti on että Redbull sopii hyvin itsekkäille k-päille.
Kommentit (12362)
Vierailija kirjoitti:
Taas ärsyttää se "Time is never on girl's side." - kinuamis mainos.
En ymmärrä perustetta koko lauseelle.
Sitten seistään kädet puuhkassa uhmakkaana.
Kyseisenlaiset rahan vinkumiset ja vielä tuolla tavalla toteutettuna aiheuttaa juuri päin vastaisen reaktion, mitä on haluttu.
Help us now. Beat that clock, tai saat turpaan...LOL.
Minustakin se on huono mainos, lähestyy asiaa negatiivisen kautta. Tulee vastareaktio. Ja tunne kuin katsojaa syytettäisiin jostakin.
Lääkärit ilman rajoja: "Kiitos rohkeudestasi auttaa!" Kun laittaa verkkopankissa rahaa niille. Mitä hemmettiä??
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen piika, joka ensimmäisenä taletti 6 kolikkoa
Minua ärsyttää sen täydellinen epähistoriallisuus naisen käyttäytymisessä, joka näyttäytyy juuri omahyväisyytenä. Nainen puhuu kuin nykyaikainen feministi, mutta ajankuvaan kuuluisi puhua toisella tavalla. Tuon ajan naisasianaiset toimivat eri lailla.
Siis tuli sanottua tässä että nykyaikaiset feministit ovat omahyväisiä..
Vierailija kirjoitti:
"Mun autosta kuuluu tiktiktiktik"
"Tiktiktiktik?"
"Niin, tiktiktiktik. Tiktiktiktiktik!!!"
"Tiktiktiktik. Se on sillon huollon paikka."
Piinallinen mainos, koska kestää kauan eikä ole yhtään hauska. Lyhyemmälläkin dialogilla olisi selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Aino-mainokset.
Löydä luonnonvoimasi. Siis mikä?
Nääntyneen näköiset akat metsässä.
Ja tää pisamanaama tukehtuu kohta .
Ja sellaisessa kylmässä ja kosteassa korvessa viimeksi tekee mieli jäätelöä! Mitä ihmettä siinä ajetaan takaa?
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävien ryystäjien kerho . Ensin MC Donalds, sitten S marketin poika, If vakuutus poika, Arla poika. Ja joku muukin mainos.
"Tähän väliin"...ja sitten ryystö. Häissä tai palaverissa. Hesburger. Minua ärsyttää myös mainoksissa lorina, kun pullosta kaadetaan nestettä lasiin pitkään. Olenko ääniyliherkkä kenties? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan S-ketjua ja Taneli Mäkelää.
Mikä helvattu on saman ketjun KÄTY???
Käty on sitä kun pennut haluavat leikkiä aikuisia ja pistää bileet pystyyn.
Mutta ei limsapohjalla kuten epärealistisessa mainoksessa. Aikuiset voisivat yhtä hyvin olla paikalla...
K kaupan mainos, missä se eukko ei osaa sanoa, kuin mmmmm. Niin raivostuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tupla jäätelö-"seikkailun nälkään"
Classic-jäätelö- "löydä seikkailusi"
Suomalainen nykymies seikkailee nykyään jäätelöä syömällä.
Mitenkä ne saa sen jätskin säilymään sulamatta repussa vaelluksen ajan? Aina syövät jäätelöä jossain korvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikea ja mainoksessa oleva kappale; "päättymättömät illat, polttamattomat sillat". Eli suomalainen mielenvikainen laulaa jo etukäteen poltetuista silloista, eli loppuneista ihmissuhteista.
Olen miettinyt myös laulaako ne todella polttamattomista silloista? Tulee tosiaan fiilis että kohta ne sillat sitten poltetaan.
Poimimattomat hillat, pehmoiset villat, puurakenteiset sillat, siihen olisi voinut keksiä vaikka mitä riimejä missä ei ole tuota kohta menee väit poikki uhkausta.
Kommentoimassa ilmeisesti sen ikäisiä, ettette muista Valvomon 'Mikä kesä' -biisiä vuodelta 2006?
Taisi olla tuon kesän soitetuin kappale. Googlaamalla saatte alkuperäiset sanat.
Miten voi olla tietämättä tuota biisiä? Ellei ehkä ole syntynyt 2007 tai siitä eteenpäin?
MJITTA TANAAN SYÖTAISIIN!!!
Elisa ja Tokmannit. Samasta tehtaasta.
Mutta se kissanruokamainos on ihana. Se missä kissan näköinen ihminen tekee samoja riiviö-temppuja mitä kissat: pudottelee tavaroita ja kävelee päälle.
Eniten ärsyttää kaikki mainokset !
Salen mainokset. Kimittävä mies puree kaarnaa ja toisessa sama type haaveilee jätskelöisestä! Mikä halavatun jätskelöinen!!?? KUKA NÄITÄ TYPERYYKSIÄ KEKSII!!??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan S-ketjua ja Taneli Mäkelää.
Mikä helvattu on saman ketjun KÄTY???
Käty on sitä kun pennut haluavat leikkiä aikuisia ja pistää bileet pystyyn.
Mutta ei limsapohjalla kuten epärealistisessa mainoksessa. Aikuiset voisivat yhtä hyvin olla paikalla...
Päätä pitemmät tytöt bileisiin itseään lyhyempien poikien seuraan, jjjoooopajoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mainos jossa nainen poseeraa leuhkana omasta ulkonäöstään, tiedättehän, juuri se mainos!
Kumma kun kukaan ei tunnista? (ehkä hitu sarkasmia)
Miksi näin monta alapeukkua?
Vierailija kirjoitti:
Salen mainokset. Kimittävä mies puree kaarnaa ja toisessa sama type haaveilee jätskelöisestä! Mikä halavatun jätskelöinen!!?? KUKA NÄITÄ TYPERYYKSIÄ KEKSII!!??
Hehheh. No niin sinne meni eväät. Nyt me sitten kuollaan tänne korpeen ja nälkään. Just niin mun tuuria kuolla korpeen ja nälkään. Miks se oon AINA just MÄ, jonka täytyy kuolla korpeen ja nälkään.
Tää on mun huonon elämäni huonoin päivä.
No niin suola unohtui! Seuraavaks varmaan tää venekin uppoo. Osaankohan mä ees uida? TUSKIN.
Saletisti onnistuu.
Jäätelö mainoksessa on miespari. Kumpikohan on perheen pää, pinkkitakkinen vai se toinen?
Ei ärsytä, mutta huvittaa.