Näen seksiunia vieraista miehistä
Minulla on hyvä parisuhde ja minua rakastava ja kunnioittava mies. Seksielämä on tasaista ja noh, ehkä hieman tylsää. Ei mitään suurta himoa ja seksiä onkin aika harvoin.
Minua vaivaa hieman, että katselen mielelläni miehiä ja ajattelen millaista seksi olisi heidän kanssaan. Mitään aikomusta seksiin ei kuitenkaan ole. Tällä viikolla meillä kävi urakkatöissä erittäin kuuma mies ja näin hänestä unta. Heräsin siihen, että levitin jalkojani kun hän oli tulossa sisääni. Harmi, että uni loppui kesken. Olin kiihottuneessa tilassa kun heräsin.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun näin tälläistä unta. Usein nämä miehet ovat ns. Työmiehiä tai jännämiehiä, jostain syystä he ovat kiinnostavia.
Kommentit (16)
Minä näen seksiunia oikestaan vain omasta miehestäni. Eräästä näen eroottisia pussailu-unia, ja niitäkin harvoin.
Jos unessa esiintyy vieras, koen huonoa omaatuntoa tai homma menee pieleen. Tai sitten käy kuten äsken: olisin saanut anonyymiä seksiä pimeässä, mutta heräsin kun mies töni minua kuorsaamisen takia.
Ärsyttävää!
Mies on kertonut saman kaltaisia uniaan: kerran hän petti minua minun kanssani. "Petetty" oli vieras, mutta näytti minulta.
Olimme iloisia sen yhden kerran, kun hän sai unessaan vierasta.
Minä näen seksiunia tutuista miehistä! Paha vaan, että ovat kiellettyjä kohteita; miehen isä, molemmat veljet, ystäväpiiri... Useimmiten näissä pyörii miehen paras ystävä.
0/5
Kehitä jonne parempia tarinoita
Minä näen unia mun pikkusiskosta, onkohan tämä ihan tervettä :(
Vierailija kirjoitti:
Seksiunia voi nähdä kenestä tahansa. Ne eivät ole välttämättä suoraan seksuaalisia.
Aivan normaalia. Nauti niistä ja käytä vaikka omana 'runkkumatskuna'. Ei ole keltään pois, miehesikin varmaan haaveilee välillä vaikka mistä.
Meillä mies nökee usein seksiunia muista naisista. Herää usein yöllä seisokkiin ja panetukseen sen vuoksi. Seksi on aika tylsää silloin kun mies on selvästi siinä omassa fantasiassaan mutta aika kiihkeänä käy silloin. Minua harmittaa kun en itse näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiunia voi nähdä kenestä tahansa. Ne eivät ole välttämättä suoraan seksuaalisia.
Näin sanoo oikeat asiantuntijat.
Vierailija kirjoitti:
Näkisimpä minäkin eräästä... :)
Tuirassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuirassa
Voi...liian lähellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuirassa
Voi...liian lähellä...
Lässytilää lällällää
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kehitä jonne parempia tarinoita
Täysin samaa mieltä, libidoa voi jakaa muillekkin ja se vasta varsin seksikästä on in just niin.
Laitapa unitilaukseen seksi 192 senttisen parrakkaan miehen kanssa. Nähdään unten mailla.
Wau!