Deitti: "mitä pahaa siinä on, jos kysyy tuntemattomalta, onko se jo 16v"
Kerroin eräälle miehelle, että nuorempana joku vanha mies pysäytti mut kadulla ja kysyi, että oonko jo varmasti 16v. Se oli tosi ahdistavaa.
Tämä mies, jolle kerroin, sanoi: "mitä pahaa siinä on, jos varmistaa suojaikärajan? Sehän on vaan vastuullista. "
Tämä mies on siis mun deitti, jolle oon avautunut kaikenlaisesta. Tämä oli kuitenkin tosi iso turn off. Yritin selittää hänelle tuon tilanteen, mutta hän edelleen ihmettelee.
Naiset, onko teillä mennyt fiilikset deittiinne jonkin todella oudon asian vuoksi? En voi ymmärtää tuota miestä.
Kommentit (14)
Siis, miksi tuo oli turn-off? Onko minulla päässä jokin hullusti, kun minusta deittisi kommentti oli ihan hyvä?
Olet avautunut kaikenlaisista henk.koht. asioista ihmiselle, jota kutsut 'deitiksi'? Idiootilta hän kieltämättä kuulostaa, mutta, anteeksi vaan, et sinäkään nyt niin kauhean kypsältä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä oli yritystä, 0,5/5.
Eikä ollut. Spämmää mies istui viereen ketjuilla.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Siis, miksi tuo oli turn-off? Onko minulla päässä jokin hullusti, kun minusta deittisi kommentti oli ihan hyvä?
Luuletko että kaikki vastaan tulijat haluavat seksiä kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten kysymyksesi liittyy mihinkään ja koska se on typerä, en vastaa siihen.
Edelleen odotan vastausta kysymykseeni
Jättäisin tuollaisen miehen heti. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten kysymyksesi liittyy mihinkään ja koska se on typerä, en vastaa siihen.
Ap:n tapauksessa siis random vastaantulija kartoittanut mahdollisuutta harrastaa seksiä tuntemattoman teinin kanssa. Tuoko on asiallista?
Vierailija kirjoitti:
Olet avautunut kaikenlaisista henk.koht. asioista ihmiselle, jota kutsut 'deitiksi'? Idiootilta hän kieltämättä kuulostaa, mutta, anteeksi vaan, et sinäkään nyt niin kauhean kypsältä vaikuta.
Mitä pahaa siinä on, jos avautuu kokemuksista myös uusille tuttavuuksille? Ihan normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei näin tyhmä voi edes olla. En usko että olet todellinen henkilö.
Kerran yks oma naispuolinen deitti luukutti päivittäin lapoa ja ulosteensyönti-/kissantappovideoita, mutta roikuin 2kk koska blowjobs.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yks oma naispuolinen deitti luukutti päivittäin lapoa ja ulosteensyönti-/kissantappovideoita, mutta roikuin 2kk koska blowjobs.
Sun olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus, saatanan hullu. Teen tästä rikosilmoituksen.
Tässä oli yritystä, 0,5/5.