Jos ehkä mahdollisesti tuleva mies"partneri" sanoisi näin, jatkaisitko tapailua?
Olin jutennut erään miehen kanssa jo 1,5 vuotta netissä ja puhelimessakin puhuttu. Meidän pitäisi tavata ensi kuun alussa. Hemmo kuitenkin sanoi jotain karmivaa viimeksi puhelimessa. Mainitsin koirastani. Sanoin ettei soita ovikelloa tullessaan kun koira hermostuu ja haukkuu.
Tämä hemmo sanoi puhelimessa no ei huolta, äkkiä me se hurtta hiljennetään. pysyvästi jos sä tahdot?
En varmaan uskalla tavata koko tyyppiä. Koirani on mulle kaikkein tärkeintä nyt.
Kommentit (22)
Harmi, nyt olisi vakka löytänyt kantensa. Hulllut sopivat hyvin yhteen.
Toivon että tämä on provo, mutta jos ei ole, niin katkaisisin kaikki välit tuohon mieheen. Väkivallalla uhkailu ei ole leikin asia.
No en kyllä tapaisi... Taitaa olla aika pimee. Miten ei 1,5 vuoden aikana tullut ilmi? Ja muutenkin, siis 1,5 vuotta, ettekä ole tavanneet? Kyllä haiskahtaa nyt koko homma.
Mitähän se mies kuvittelee olevansa?? Parempi että et tapaa häntä, ei nimittäin ole eläinrakas ihminen.
Minusta on jo tarpeeksi outoa sekin, että keskustelee netissä 1,5 v jonkun kanssa eikä vieläkään ole saatu tapaamista aikaiseksi.
No onko tapana heittää mustaa huumoria vai oliko tuo eka kerta?
Jos tosissaan sanoi niin itse en varmaan haluaisi nähdä.
Toki kysyisin mitä tuolla tarkoitti..
Vierailija kirjoitti:
Harmi, nyt olisi vakka löytänyt kantensa. Hulllut sopivat hyvin yhteen.
Miksi pidät ap:tä hulluna?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jo tarpeeksi outoa sekin, että keskustelee netissä 1,5 v jonkun kanssa eikä vieläkään ole saatu tapaamista aikaiseksi.
Minä olisin ollut valmis, sillä aina kamera/puhelin rikki tai äkillinen hälyytys töihin. Väittää työskentellevänsä palomiehenä ynnä muuta.
Ap
Ei myrkky, etkö edes pientä vitsailua ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin ollut valmis, sillä aina kamera/puhelin rikki tai äkillinen hälyytys töihin. Väittää työskentellevänsä palomiehenä ynnä muuta.
Ap
Aijai,tästä tulisi kotimainen Catfish jakso!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ha-haa-haaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuon voi helposti tarkistaa pelastuslaitoksella.
En jatkaisi tapailua. Jos tuo oli huumoria, niin oli kyllä huonoa sellaista.
Ööh, kuka kutsuu tuntemattoman ensitapaamiselle kotiinsa? Aina ensin johonkin päiväsaikaan josta pääsee pois tilanteesta jos on tarve.
saat olla onnellinen että selvis noin aikaisin ja jos on huumoria niin on huonoa sellaista
Creepyä, mutta minäkään en tykkää koirista.