Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskassa on usein otsikoita, joissa kerrotaan jonkun naisen (kuvissa) olevan vähissä pukeissa. Kenelle tällaiset jutut on tarkoitettu?

Vierailija
17.04.2021 |

Usein ne on vielä otsikoitu todella lapsellisesti. Tyyliin nyt näkyy kaikki tms.

Millaisille alimman tason miehille seiska juttujaan oikein tekee? En tiedä, mitä otsikoiden takana on, koska en ole avannut niitä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lööppiotsikot on usein mallia " bimbojulkkis julkaisi rohkean bikinikuvan, seuraajat ihastuivat/vihastuivat/huomasivat oudon yksityiskohdan".

Mikä uutinen toi edes on, ei noi huomiohuörat muuta teekkään kuin julkaisee noita herutuskuvia. Kai niita sitten klikataan niin paljon että noita pitää joka päivä tehdä. Millaiset ur-pot noita klikkaa? Jotkut setämiehet jotka tumpzuttaa samalla?

2/8 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no niitähän kaikki neitsyet ja miehet jotka ei saa ketään ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä klikkiotsikointia. Otetaan kuva, katsotaan sitä hetki ja kehitetään siitä otsikko "nyt meinaa vilahtaa SE" -tyylisesti ja saadaan hirveästi ihmisiä sivuille. Otsikot tuovat naisille voimaantumisen tunteita, miehille silmänruokaa ja viihdeseuraajille "oho" -elämyksiä.

Vierailija
4/8 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on sitä klikkiotsikointia. Otetaan kuva, katsotaan sitä hetki ja kehitetään siitä otsikko "nyt meinaa vilahtaa SE" -tyylisesti ja saadaan hirveästi ihmisiä sivuille. Otsikot tuovat naisille voimaantumisen tunteita, miehille silmänruokaa ja viihdeseuraajille "oho" -elämyksiä.

Kelle naisille kuvat muka tuovat voimaantumisen tunteita? Itse en suostu edes avaamaan niitä!

Vierailija
5/8 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle naisille kuvat muka tuovat voimaantumisen tunteita? Itse en suostu edes avaamaan niitä!

"Kylläpä on ruma akka. Kyllä minä oon paaaljon parempi. Mut ompahan tuo hyvässä kunnossa. Itselläni tällänen yököttävä löllykkämaha. Kyllä se on alotettava kesäkuntoon 2024 -projekti nyt. Mutta kylläpä on ruma akka. Kuka muka tuommosenkin huolii?"

Vierailija
6/8 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin niille jotka vilauttelevat julkisilla paikoilla "voimaantuakseen".

Samaan kategoriaan kai laitetaan twerkkaajat ja tankotanssijat, sillä samaanhan ne pyrkivät, eli miesten kiihottamiseen.

Vierailija
7/8 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehille ne kuvat ja jutut on tarkoitettu.

Vierailija
8/8 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammoille. Kestotilaajia.