Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalju naisella

Vierailija
16.04.2021 |

Mitä mieltä kaljupäisistä naisista? Tykkäättekö vai katsoisitteko oudoksuen?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö. Ei ainakaan ole hiukset tiellä kun hikoillaan.

Vierailija
2/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala, tulee mieleen syöpäsairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää sama kunhan on pää paikallaan ja sydän.Mullakin silkinohuet hiukset aina ollut.Auttasko se priorion.Ohueen.

Vierailija
4/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalle ja kasvoiltaan kauniille naiselle voi sopiakin, mutta niittinaamainen kalju läski on kamalaa katseltavaa.

Vierailija
5/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamala, tulee mieleen syöpäsairas.

Mitä jos hän onkin syöpäsairas?

Vierailija
6/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka olisi kalju? Voi olla kaunis ilman hiuksiakin. Olkoot sitten jonkun sairauden takia tai ihan omasta halusta.

Vierailija
7/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tykkää ainakaan itselläni. Olin koko syksyn kalju eikä tukkaa ole vieläkään kuin muutama sentti,  joten pidän peruukkia, joka on ihan samanlainen kuin mun entinen oma tukka.

Vierailija
8/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kaunis kun Hallaaho kalju

Vierailija
9/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, koska syöpä. Ei jaksa hittoakaan kiinnostaa, mitä mieltä muut ovat kaljustani. En itse tykkää ulkonäöstäni nyt, mutta se ei ole olennaisinta. Kasvaa se tukka takaisin, jos tästä selviän.

Vierailija
10/13 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, koska syöpä. Ei jaksa hittoakaan kiinnostaa, mitä mieltä muut ovat kaljustani. En itse tykkää ulkonäöstäni nyt, mutta se ei ole olennaisinta. Kasvaa se tukka takaisin, jos tästä selviän.

Kasvaa joo, mutta mulla ainakin tuskallisen hitaasti. - 8

Vierailija
11/13 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinun pidäkään välittää tuon taivaallista muiden mielipiteistä, eikä kauneudella ole terveyden rinnalla paljon väliä. Mutta on minusta omituista keskustelua tämä, että ei kysymyksessä puhutaan mitään mistään sairaudesta tai muustakaan, vaan ainoastaan kysytään että onko kalju hyvännäköinen naisella vai ei. Eli kysyttiin esteettistä mieltymystä. Sitten suututaan ja loukkaannutaan, jos vastaajat ei tykkää ja sanoo että kalju on ruma naisella.

Siis miksi kysytte tällaisia ulkonäkö-mieltymys kysymyksiä, jos vain yksi vastaus ja mielipide kelpaa? 

Vierailija
12/13 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii paremmin, toisille huonommin. Kaljuudella voi olla monta syytä eikä se kuulu minulle.

Vierailija
13/13 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sopii joillekin, yleensä paremmin sirolle naiselle. Naisellinen ja söpökin voi olla myös ilman hiuksia. Itselleni en usko, että sopisi, näyttäisin todennäköisesti vähän epäsuhtaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi