Opamox 15mg ja alkoholi
Söin n. tunti sitten yhden opamoxin. Uskallanko juona alkoholia parin tunnin päästä?
Kommentit (9)
Vahvistaa alkoholin vaikutuksia. Jos pari ottaa niin tuskin on haittaa. Mutta isompia määriä ois hyvä välttää.
Mä syön joka päivä Opamoxin ja juon samalla yhden pienen kaljan. Ei tunnut missään. Ja olen nainen. Syön noita ahdistukseen ja sos pelkoihin mutta vaikutus on joskus niin pieni että kädet tärisevät silti ja olo on jännittynyt.
Itsellä opamox 15mg enkä kyllä uskaltaisi ottaa yhtään alkoholia kun kyseinen lääkitys on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön joka päivä Opamoxin ja juon samalla yhden pienen kaljan. Ei tunnut missään. Ja olen nainen. Syön noita ahdistukseen ja sos pelkoihin mutta vaikutus on joskus niin pieni että kädet tärisevät silti ja olo on jännittynyt.
lopeta ja ole ilman jos ei tunnumissään. väärinkäytön merkki tai liian pitkään
Vierailija kirjoitti:
Ei bentsoja käytetä joka päivä vaan satunnaisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lopeta ja ole ilman jos ei tunnumissään. väärinkäytön merkki tai liian pitkään
Ei yksi tunnu ahdistuneella missään, kerran psykiatrian osastolla tarjosivat puolikasta ja en tiennyt itkeä vai nauraa, ei ollut toleranssia kun en ollut vuosiin sitä syönyt. Kaksi minimissään, mielellään kolme niin alkaa ahdistus väistyä. En silti alkoholin kanssa suosittele.
Kokeile ihmeessä. Ei siitä seuraa muuta kuin että sydän saattaa jättää lyömättä muutaman kerran tai pahimmillaan ei lyö enää ollenkaan.
Nuo on niin surkeita benejä että sietääkin juoda viinaa niiden kanssa että sanoo edes jotain.