Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamox 15mg ja alkoholi

Vierailija
16.04.2021 |

Söin n. tunti sitten yhden opamoxin. Uskallanko juona alkoholia parin tunnin päästä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on niin surkeita benejä että sietääkin juoda viinaa niiden kanssa että sanoo edes jotain.

Vierailija
2/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaa alkoholin vaikutuksia. Jos pari ottaa niin tuskin on haittaa. Mutta isompia määriä ois hyvä välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön joka päivä Opamoxin ja juon samalla yhden pienen kaljan. Ei tunnut missään. Ja olen nainen. Syön noita ahdistukseen ja sos pelkoihin mutta vaikutus on joskus niin pieni että kädet tärisevät silti ja olo on jännittynyt.

Vierailija
4/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä opamox 15mg enkä kyllä uskaltaisi ottaa yhtään alkoholia kun kyseinen lääkitys on käytössä.

Vierailija
5/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön joka päivä Opamoxin ja juon samalla yhden pienen kaljan. Ei tunnut missään. Ja olen nainen. Syön noita ahdistukseen ja sos pelkoihin mutta vaikutus on joskus niin pieni että kädet tärisevät silti ja olo on jännittynyt.

lopeta  ja ole ilman jos ei tunnumissään. väärinkäytön merkki tai liian pitkään

Vierailija
6/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei bentsoja käytetä joka päivä vaan satunnaisesti

Vierailija
7/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jos vaan voit välttää.

Vierailija
8/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lopeta  ja ole ilman jos ei tunnumissään. väärinkäytön merkki tai liian pitkään

Ei yksi tunnu ahdistuneella missään, kerran psykiatrian osastolla tarjosivat puolikasta ja en tiennyt itkeä vai nauraa, ei ollut toleranssia kun en ollut vuosiin sitä syönyt. Kaksi minimissään, mielellään kolme niin alkaa ahdistus väistyä. En silti alkoholin kanssa suosittele.

Vierailija
9/9 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä. Ei siitä seuraa muuta kuin että sydän saattaa jättää lyömättä muutaman kerran tai pahimmillaan ei lyö enää ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme