Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 20 vuotta ilman, että mies on järjestänyt mitään meille kahdelle.

Vierailija
16.04.2021 |

Ollaan oltu yhdessä reilusti yli 20 vuotta, ihan nuorista saakka. Noin kaksi vuotta sitten havahduin siihen, että emme ole olleet kertaakaan syömässä, keikalla, baarissa, millään viikonloppureissulla tai pidemmälläkään lomalla niin, että mies olisi tässä aloitteellinen ja järjestäisi. Minä olen aina ehdottanut, varannut liput, hommannut lastenvahdin (enää sellaisia ei ole tarvittu pitkään aikaan) ja tehnyt muut järjestelyt mitä asiaan kuuluu. Ja ylipäätään pyytänyt miestä, että tuletko kanssani paikkaan x, että saataisiin vähän olla kahdestaan.

Havahduttuani otin asian puheeksi. Kysyin, että onko nämä asiat miehelle yhtään mieluisia tai tärkeitä, vai onko ne vain mua varten. Mies sanoi tykkäävänsä melkein kaikista, mitä ollaan tehty. ei ole vain hoksannut, että aloite ja vaivannäkö on mun. Minä kuvailin, että tämä olisi niitä rakkauden tekoja mulle, kertoisi mulle välittämisestä ja siinä se tärkeä asia olisi, että mies järjestää meitä varten. Jäin sitten odottamaan, että mies tarttuisi toimeen.

Odotin noin puolitoista vuotta ilman, että mitään on tapahtunut. Mitään treffien tapaisia ei siis ole ollut, kun lakkasin niitä järjestästämästä. Toki olihan siinä koronaakin välissä, mutta asumme pikkupaikkakunnalla, missä ollaan eletty hyvin vapaata elämää viime kevättä lukuunottamatta. vuodenvaihteessa otin asian uudelleen puheeksi, esitin taas saman toiveen, painokkaammin tällä kertaa. Mies sanoi, että täysin reilua, että hänen vuoro, kun minä olen järjestänyt ensimmäiset 20 vuotta.

Nyt siitä on viisi kuukautta, lähes puoli vuotta siis. Otanko enää asiaa puheeksi, otanko rakastajan, vai otanko eron?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rakastajako sinulle festarilippuja hommaisi?

Sinulle nuo ovat rakkaudentekoja, miehelle vastaavaa on se, että hän antaa tienestinsä käyttöösi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle nuo ovat rakkaudentekoja, miehelle vastaavaa on se, että hän antaa tienestinsä käyttöösi.

Antaako? Aika harvinaista Suomessa.

Vierailija
4/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. sulla on liian suuret odotukset ja ihme luulot miehistä.

Miehet ovat robotteja. Tästä lähtökohdasta heitä on tarkasteltava, aina.

Vierailija
5/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA. 🐽🐽🐽🐽

Vierailija
6/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas normaalia tuo varmaan on ja itsellekin niin kovin tuttua...

Nm. 26 vuotta yhdessä

Vierailija
7/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA. 🐽🐽🐽🐽🐽👍👍👍

Vierailija
8/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko tyytyväinen siihen mitä mies järjestää?

Vierailija
9/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansaitsen enemmän, kuin mieheni. Tämä tuskin tulee muuttumaan. 

ap

Vierailija
10/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin minä ideoin ja järjestän kaikki yhteiset tekemiset. Mies kyllä innolla osallistuu, ja kumpikin maksaa itse oman osuutensa. Tämä sopii meille, minä tykkään siitä, että saan päättää tekemisistä omien mielihalujeni mukaan ja mies on tyytyväinen kun hänen ei tarvitse miettiä näitä.

Vierailija
11/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen noin pitäisi mennä. Miesten ei tarvitse pitää naisten tarpeista huolta, mutta esim seksiä pitäisi olla säännöllisesti 🤔 Minulla ei edes tee mieli, jos puoliso ei huomioi mitenkään

Vierailija
12/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. sulla on liian suuret odotukset ja ihme luulot miehistä.

Miehet ovat robotteja. Tästä lähtökohdasta heitä on tarkasteltava, aina.

Sen olen sisäistänyt, että täytyy osata tuoda toiveensa esiin selkeästi ja positiivisella asenteella, eikä odottaa miehen hoksaavan itse. Ja painottaa, että tämä on tärkeää ja perustella miksi se on tärkeää. Tämän olen nyt tehnyt. Ei tulosta. 

Vierailija
13/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mieheni järjestää yllätyksiä ja irti arjesta-juttuja. Ikävää olisi, jos vain toinen arvostaisi parisuhdetta. Olen kyllä ilmaissut kiitollisuuden siitä, että myös hän arvostaa minua järjestämällä vaikkapa hotelliyön illallisineen. Meillä on hopeahääpäivä tulossa ja mies olisi halunnut järjestää jotain erityistä, mutta koronan vuoksi lienee turhaa. Juhlitaan kotona ja mennään sitten myöhemmin vaikka matkalle.

Vierailija
14/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitko tyytyväinen siihen mitä mies järjestää?

Vaikea kuvitella, että yhtäkkiä olisimme niin eksoottisilla treffeillä, että ne jotenkin ylittäisivät sietokynnykseni. Mielikuvissani toiveeni olisi lähinnä johtanut siihen, että mies ehdottaa ruokailua Rossossa kun Motonetissa on kuitenkin käytävä perjantai-iltana. Olisin ollut esim tähän tyytyväinen. Hotelliyö riittäisi jo räjäyttämään tajuntani. Mutta vaikea sanoa, kun en ole päässyt kokeilemaan.

ap

Vierailija
15/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun mieheni järjestää yllätyksiä ja irti arjesta-juttuja. Ikävää olisi, jos vain toinen arvostaisi parisuhdetta. Olen kyllä ilmaissut kiitollisuuden siitä, että myös hän arvostaa minua järjestämällä vaikkapa hotelliyön illallisineen. Meillä on hopeahääpäivä tulossa ja mies olisi halunnut järjestää jotain erityistä, mutta koronan vuoksi lienee turhaa. Juhlitaan kotona ja mennään sitten myöhemmin vaikka matkalle.

No tuossa on toinen juttu; mitään merkkipäiviä ei  mies muista, enkä saa lahjoja ikinä. Edes jouluna tai synttäreinä. Mutta niistä en ole maininnut, kun ne eivät ole minulle niin tärkeitä, kuin nämä "treffit". Tykkäisin kyllä mistä tahansa muistamisesta ja huomioimisesta.

ap

Vierailija
16/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana romanttinen mies, joka järjestää kivoja yllätyksiä, kuten piknikin valmiiksi merenrantaan. Välillä tuntuu pikemminkin, etten osaa järjestää vastapalvelusta niin hyvin kuin haluaisin. Entisessä suhteessa oli hyvin tuttua, että joutui tekemään kaiken itse, joten voin samaistua kyllä turhautumiseenkin. On kiva, että on sama halu elämästä nauttimiseen ja arvostus nimenomaan omaa kumppania kohtaan siinä rinnalla.

Vierailija
17/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa on toinen juttu; mitään merkkipäiviä ei  mies muista, enkä saa lahjoja ikinä. Edes jouluna tai synttäreinä. Mutta niistä en ole maininnut, kun ne eivät ole minulle niin tärkeitä, kuin nämä "treffit". Tykkäisin kyllä mistä tahansa muistamisesta ja huomioimisesta.

ap

Jos tekisitte yhdessä rakkauden kieli -testit molemmille ja näin oppisitte ymmärtämään mitä kumpikin haluaa ja tekeekö jotain toisen ilahduttamiseksi vai ei.

Vierailija
18/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos tekisitte yhdessä rakkauden kieli -testit molemmille ja näin oppisitte ymmärtämään mitä kumpikin haluaa ja tekeekö jotain toisen ilahduttamiseksi vai ei.

Tiedän tuon testin. Mies varmaan tekisin, jos oikein painostaisin. Testin lopputulos olisi se, että testi kertoo ettei mies näitä asioita tee, minä teen varmaan joitain, en takuulla kaikkia. Tilanteen lopputulos olisi se, että mies kokisi, että minä haluan tällaisilla testeillä todistella hänen huonommuuttaan ja jäisi varmaan loukkaantuneena mököttämään. 

ap

Vierailija
19/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan tyyliin meni avioliitossani, jota kesti yli 20 vuotta. Kiitän joka päivä luojaani, kun löysin nykyisen mieheni. Hän osallistuu yhtälailla kanssani yhteisen tekemisen ideoimiseen ja järjestämiseen. Viimeksi hän varasi meille vuosipäiväksi yöpymisen kylpylään ja oli yllätyksekseni ottanut parempitasoisen huoneen.

Vierailija
20/28 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä jokakeväisiä "tikusta-asiaa" -vuodatuksia kun alkaa mahla virtaamaan ja vierasta pitäisi saada.

AInahan siitä toisesta jotain vikaa löytyy kun oikein kaivetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi