Toni Niemiselle tulossa vauva
Lukekaa seiskan nettisivut. Eikä Toni tai naisystävänsä osaa käyttää maskia. Ihanaa, lisää lapsia.
Kommentit (110)
En tajua miten kukaan nainen haluaa suhteeseen Toni Niemisen kanssa. Sehän on täysin holtiton, vastuuton ja ilmeisen tyhmä. Taitaa olla se valitettavasti klassikko, MINÄ olen se, jonka luokse Toni jää ja "kesyyntyy ". MINÄ olen kaikista paras ja erityinen. Eli suuri itsepetos.
Jaa nyt on jo itsekin raskaana? Ennen sai naisia raskaaksi mutta nyt edennyt kehityksessään uudelle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi naiset niin julkisuuden perään vai mikä Tonissa vetoaa, että pitää heti alkaa lapsia tehdä? Äly ja luotettavuus ei ole ainakaan hänen valttikorttejaan.
Olympiavoittaja ja alfauros.
Viis siitä, että selkeästi sillä on joku tekemättä ja tunnistamatta jäänyt kirjainyhdistelmä-diagnoosiin oikeuttava häiriö. Ei pysy missään työpaikassa, rahankäyttö täysin holtitonta eikä kykene säätelemään tunteitaan eikä sukupuoliviettiään. Epävakaata elämää ja kauhean rasittavaa kaikille.
Puolen vuoden päästä eroaa taas ja siitä puoli vuotta niin taas on uusi suhde ja uusi lapsi. Ja niin jatkuu loputtomiin.
En kestä, oikeasti piuhat poikki!!!
missä tuossa sanottiin että saa vauvan? Ei vaatteiden hypistely nyt sitä välttämättä tarkoita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat katselleet vauvanvaatteita, mutta ei vielä mitään vauvauutista. Toni Nieminen on kyllä niin höhlä kaveri, ettei edes Matti Nykänen ollut yhtä höhlä. Toni Niemiseen verrattuna hän oli fiksu.
Nykänen oli Einstein verrattuna Niemiseen.
Ja mitä se kertoo Niemisestä....
Tuskin huonoja geenejä levittää vaikka rauhaton sielu on. Suomi tarvitsee lapsia ja Toni tekee niitä. Hatun nosto.
Nykänen pesee jokaisen palstailijan älyssä. Eikä tonikaan tyhmä ole, vaikka sählääkin.
Onpa ihana uutinen. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat katselleet vauvanvaatteita, mutta ei vielä mitään vauvauutista. Toni Nieminen on kyllä niin höhlä kaveri, ettei edes Matti Nykänen ollut yhtä höhlä. Toni Niemiseen verrattuna hän oli fiksu.
Nykänen oli Einstein verrattuna Niemiseen.
Miksi vertaatte Mattia Toniin? Vaikka Matti oli monesti naimisissa, ei sillä ollut lapsia kaikkien vaimojensa kanssa. Yhteistä Matilla ja Tonilla on mäkihyppy ja olympiavoitto.
Jaa mun kaveri saa neljännen 6 vuoden sisään.
Vierailija kirjoitti:
missä tuossa sanottiin että saa vauvan? Ei vaatteiden hypistely nyt sitä välttämättä tarkoita
Semminkin kun odottelivat teinityttöjä jotka olivat pukukopissa. Ehkä siinä odotellessan maleksivat ja hypistelivät missä sattuu, kuten vauvanvaateosastolla.
Tonilla ollut hiljaista facessa ja instassa eli suuri uutinen, vauvan saaminen tulossa. Julkkikset menee aina hiljaisiksi ennen suurta uutista.
Toni on varmaan tosi mukava. Siksi naiset ihastuvat. Kehuu varmaan, kuinka tykkää lapsista, myös.
Vierailija kirjoitti:
Jaa nyt on jo itsekin raskaana? Ennen sai naisia raskaaksi mutta nyt edennyt kehityksessään uudelle tasolle.
Et ole ilmeisesti kärryillä mitä nykyaikana voi tapahtua. Kaikkea ihmeellistä.
Toni on kurko, sanokaa mitä sanotte. Mitä sitten jos ei ole hyvää ammattia ja tuloja. Nekö on tärkeintä miehessä? Jokainen nainen haluaa Tonin, voittajan geenit lapselleen. Yleensäkin ihmetyttää kun ammatti ja tulot on mukamas tärkeää. Ja en luule, vaan tiedän että Toni tekee vielä rahaa. Paljon.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten kukaan nainen haluaa suhteeseen Toni Niemisen kanssa. Sehän on täysin holtiton, vastuuton ja ilmeisen tyhmä. Taitaa olla se valitettavasti klassikko, MINÄ olen se, jonka luokse Toni jää ja "kesyyntyy ". MINÄ olen kaikista paras ja erityinen. Eli suuri itsepetos.
Et ilmeisesti ollut teinityttö kun Toni oli huipulla? Muuten ymmärtäisit kyllä miksi. Pelkästään Lahdessa oli satoja nuoria naisia ihastuneena Toniin, koko Suomessa tuhansia silloin noin 25-30v sitten. Suomalaisista eroaa melkeen puolet, eli noista nuorista faneistakin on nyt eronneita naisia monta sataa. Ja moni haikailee edelleen Tonin perään...
Ihan kun mun ex-mies. Kuudes lapsi tulossa neljännen naisen kanssa. Ikääkin saman verran ku Tonilla. Kela ja me äidit elätetään lapset. Olin nuori ja tyhmä ja kadun että tein lapset mokoman kanssa, mutta toisaalta myös mies oli nuori, lapseton ja perhekeskeinen, tai niin luulin. Olikin vaan vähän eri lailla perhekeskeinen 😅
Onko noi naiset niin julkisuuden perään vai mikä Tonissa vetoaa, että pitää heti alkaa lapsia tehdä? Äly ja luotettavuus ei ole ainakaan hänen valttikorttejaan.