Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outo juttu liittyen luokkakokoukseen, miten mahdollista?

Vierailija
16.04.2021 |

Kokous sovittiin niin, että kaikki pitävät turvavälit ja vain pikaisesti.

Kukaan meistä tytöistä ei muistanut yhtä poikaa, joka oli luokallamme melkein puoli vuotta. Vasta vanhaa luokkakuvaa katsottaessa selvisi, että tällainen poika tosiaan oli luokallamme. Meistä yhdeksästä tytöstä yksikään ei muistanut tätä poikaa.

Oli vielä suhteelisen saman näköinen kasvonpiirteiltään. Lihonut hiukan.

Minua hämää, oliko tämä joku joukkoharha?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on taas sun päässä nuo harhakuvitelmat luokkakokouksista ja pojista ja tytöistä. Ota jo lääkkeesi ja lopeta spämmäys.

Vierailija
2/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko poika niin hiljainen ettei vaan jäänyt kenenkään mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei jutellut sun, kiltin pojan, kanssa.

Eli: Ihan älyttömän typerä spämmäys sinulta taas kerran!

Vierailija
4/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet todellakin darwinistisen uroteon ihmiskunnalle, kun päätät kehnojen geeniesi siirtämisen tuleville sukupolville.

Vierailija
5/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLIKO se poika joku hiljainen kilttis? 🥺

Vierailija
6/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkakokous korona-aikana :DDD

Vierailija
7/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä jaksa muistaa jokaista vanhaa luokkakaveriani. Yksi tuttuni oli sanonut mun vanhalle luokkakaverille, että ollaan oltu samalla luokalla kun oli nähnyt ja on mun kanssa paljon tekemsissä. Ei ollut muistanut, vaikka oltiin kolme vuotta samalla yläasteella, yksi vuosi samassa luokassa ja tuolloin teimme lähes kaikki ryhmätyöt ja parityöt yhdessä ja välitunnit hengattiin samassa porukassa. Emme välimatkan vuoksi kaveeranneet koulun ulkopuolella, mutta koulussa oltiin kavereita. 

Vierailija
8/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia se järjestettiin ulkona, pöytien etäisyys toisistaan kaukana ja jokainen toi omat eväät piknick-malliin.

Ihmetyttää vaan, mutta eihän täältä koskaan mitään oikeaa apua saa. Ei yllättänyt. Ap

Vierailija
9/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama aloitus on ollut täällä vaikka kuinka monta kertaa.

Vierailija
10/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia se järjestettiin ulkona, pöytien etäisyys toisistaan kaukana ja jokainen toi omat eväät piknick-malliin.

Ihmetyttää vaan, mutta eihän täältä koskaan mitään oikeaa apua saa. Ei yllättänyt. Ap

Älä välitä noista svakeista.

Vierailija
11/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän tosiaan oli niin hiljainen/näkymätön sen vähän aikaa mitä luokallanne oli. Meillä ainakin oli ala-asteella 5-6-luokilla ainoastaan yksi poika jota suunnilleen kaikki koulun tytöt ihailivat.

Vierailija
12/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan 6-luokalla, kun oli kanala tappelu jossa kaksi luokkalaistani tyttöä kiskoivat toisiaan hiuksistaan kun molemmat olisivat halunneet luokalle tulleen uuden pojan viereen istumaan. Toinen tytöistä joutui terveydenhoitajalle paikkauttamaan silmäkulmaansa.

Vierailija
13/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan 6-luokalla, kun oli kanala tappelu jossa kaksi luokkalaistani tyttöä kiskoivat toisiaan hiuksistaan kun molemmat olisivat halunneet luokalle tulleen uuden pojan viereen istumaan. Toinen tytöistä joutui terveydenhoitajalle paikkauttamaan silmäkulmaansa.

Olen kuullut että vanhempia naisia kutsutaan kanoiksi, mutta että 6-luokkalaisia?

"kanala tappelu" :D ?

Vierailija
14/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin se kiltti ”persoonaton” tyttö, jonka nimi ei jäänyt edes opettajien mieleen ja jota ei koskaan kutsuttu bileisiin. Mutta en käy täällä menneitä kitisemässä ja uhriutumassa vaan elän elämääni tyytyväisenä hyvin toimeentulevana juristins.

Vierailija
15/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin se kiltti ”persoonaton” tyttö, jonka nimi ei jäänyt edes opettajien mieleen ja jota ei koskaan kutsuttu bileisiin. Mutta en käy täällä menneitä kitisemässä ja uhriutumassa vaan elän elämääni tyytyväisenä hyvin toimeentulevana juristins.

Mistä täällä sitten saa keskustella sinun mielestäsi? Varmaan vaan ylipainoisista val ko i s i s t a naisista. Näyttävät olevan sellainen aihe joka ei poistu.

Vierailija
16/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nainen tuli kadulla kerran juttelemaan, hän kutsui minua ihan oikealla nimellä, kyseli kuulumiset ja muisteli menneitä. Puheustaan ymmärsin että olimme luokkatovereita.

Kuitenkaan hän ei maininnut omaa nimeään, enkä kesken hänen vuolaita muistelujaan kehdannut kysyä kuka hän on.

Voisin vannoa etten ole ikinä tavannut häntä, mutta hän osasi kertoa minun henkilökohtaisia asioitani oikein, kuten nimeni, kouluni, luokkani ja sisarteni nimet kun hän kysyi mitä meille kuuluu.

Kotona katselin luokkakuvia, enkä tunnistanut häntä niistä, myös monet hänen muistelemansa tapahtumat tuntuivat vierailta.

Onneksi hän puhui itse niin paljon, ettei huomannut omaa hämmennystäni. Jotenkin en vain enää kehdannut keskeyttää häntä. 😐

Vierailija
17/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä siis apua tarvitset? Jos tämä poika oli teidän luokalla vain puoli vuotta, eikä ilmeisesti silloinkaan suurta huomiota herättänyt, niin miksi teidän naisten olisi pitänyt hänet muistaa? Ei kai tuo nyt mikään ihme ole, jos ei kaikkia vanhoja luokkakavereita muista, varsinkin jos ei ole heidän kanssaan ollut juuri tekemisissä edes silloin koulussa.

Vierailija
18/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä siis apua tarvitset? Jos tämä poika oli teidän luokalla vain puoli vuotta, eikä ilmeisesti silloinkaan suurta huomiota herättänyt, niin miksi teidän naisten olisi pitänyt hänet muistaa? Ei kai tuo nyt mikään ihme ole, jos ei kaikkia vanhoja luokkakavereita muista, varsinkin jos ei ole heidän kanssaan ollut juuri tekemisissä edes silloin koulussa.

Kyllä minä- ja kaikki luokkakaverit muistamme luokkakavereidemme nimet. Ilmeisesti joku on vaan ollut ihan ilmaa?

Vierailija
19/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kirjoittaja kirjoittelee samantyyppisiä tarinoita "selvittämättömät asiat" ketjuun. Kirjoitusasusta kyllä tunnistaa.

Vierailija
20/21 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kirjoittaja kirjoittelee samantyyppisiä tarinoita "selvittämättömät asiat" ketjuun. Kirjoitusasusta kyllä tunnistaa.

En ole mä ainakaan kirjoitellut. Mene jonnekin muualle vainoharhojesi kanssa.-

Ap.