Mitä mieltä miehestä joka kutsuu naista akaksi tai ämmäksi?
Miesystäväni suuttui mulle kun olin huonolla tuulella menkkojen aikaan ja sanoi että nyt akka suu kiinni. Tapailu taitaa loppua tähän.
Kommentit (20)
Mitä mieltä sanoista narttu tai uros?
Penis tai emätin?
Akka tai ukko?
No jos tapailuvaiheessa jo tulee huutoriita, niin parempi jatkaa eri suuntiin
"Olin huonolla tuulella menkkojen aikaan". :DD
Pidän moukkamaisena. Eipä kuulu tuttavapiiriin yhtäkään tuollaista.
Ihan OK sania akkamaisesti käyttäytyviä akoiksi ja ämmämäisesti käyttäytyviä ämmiksi.
Riippumatta sukupuolesta.
Se on aivan ehdottomasti moro ja näkemiin miehelle.
Hän on vanhan karjalaisen perinteen kulturelli tuntija. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
No te nyt nykypäivänä suututte ihan mistä vaan,äidin pikku prinsessat niih
NO ENHÄN MINÄ SUUTU!
Mitä mieltä naisesta, joka kutsuu miestä äijäksi, ukoksi, könsikkääksi, m#lkuksi, paskapääksi. mätämunaksi ja vaikki miksi muuksi maan matoseksi?
Kysehän on ihan siitä mikä itseäsi häiritsee, eikä siitä mikä on ok muiden mielestä. Itseäni häiritsisi jos tosissaan noin sanoo, mutta vitsillä sanottuna ei haittaisi. Jos mies on muuten hyvä niin tekisin hyvin selväksi että tuollaista en siedä tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä naisesta, joka kutsuu miestä äijäksi, ukoksi, könsikkääksi, m#lkuksi, paskapääksi. mätämunaksi ja vaikki miksi muuksi maan matoseksi?
ei haittaa ,saanko lisää please
Olen nainen . Välillä akka. Joskus heittäydyn myös ämmäksi.
Eniten kiinnostaa koko aloituksessa mitä tarkalleen ja millä sävyllä ap sanoi ennen miehen kommenttia.
Akka/ukko on ainakin täälläpäin melko neutraaleja sanoja.
On myös ok sanoa toiselle "ole hiljaa!", jos joku tunnemärmätysvon lähdössä pahasti laukalle.
Jättäisin sut. En tykkää naisista jotka ovat huonolla päällä. Sait mitä halusit.
Että sitten tämmönen miesinhoketju.
Jos käyttäydyt kuin hieno nainen, kutsun sinua siten, ja,
jos käyttäydyt kuin pirun akka, kutsun sinua siten.
Saat tismalleen sen, minkä tilaat.
Lopeta suhde siihen sikaan.