Millä leikkaat kainalokarvat?
Jos trimmaat kainaloita ja bikinirajaa, mitä välinettä käytät? Vanha Braunin laite alkoi repiä karvoja ja pitäisi keksiä jotain tilalle.
Kommentit (21)
Enimmät raivaan keritsimillä, sitten siirryn sakseihin ja loput sitten shaverilla.
Partahöylällä suihkussa, samalla reissulla vetelen kyrvänkarvat matalaksi
ja lopuksi höylään turpajouhet.
Sitten baanalle ja toivottavasti pääsen pukille.
Annan kainalokarvojen olla <3 On siellä pieni puska, mutta mun karvankasvu ei ole sellaista, että mitään näkyy paljoa jos kädet on alhaalla. Ehkä, jos olisi "unkarigeeni" ja karvamatto levittäytyisi ihan mahdottomasti, niin voisin siistiä.
Siimaleikkurilla. On kätevämpi kuin raivaussaha.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhasaksilla.
Haha, muillakin samaa ylläripusikkoa näin talven ja koronan jäljiltä. Itse just aamulla katselin pöheikköä ja meinasin että vissiin pitää saksilla leikata ensin pahimmat pois.. Vaikka toisaalta eipä nuo ole nytkään haitaksi olleet ja kuka niitä näkisi jatkossakaan.
Gilette Mach 3 kuumassa suihkussa saippuoituihin kainaloihin. Toimii niin miesten kuin naisten kainalokarvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne pitäisi leikata?
Ettet näyttäisi bulgarialaiselta moukarinheittäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Annan kainalokarvojen olla <3 On siellä pieni puska, mutta mun karvankasvu ei ole sellaista, että mitään näkyy paljoa jos kädet on alhaalla. Ehkä, jos olisi "unkarigeeni" ja karvamatto levittäytyisi ihan mahdottomasti, niin voisin siistiä.
Niin ja jos niitä pitäisi _leikata_ niin käyttäisin todennäköisesti koiran tassunvälisaksia, kun tunnun käyttävän niitä muutenkin kaikkiin pieniin leikkausoperaatioihin ja niitä pyörii kolmet ympäri kämppää.
Miehen partahöylällä ja -koneella
Revin ne. Eivätpä kasva takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Revin ne. Eivätpä kasva takaisin.
Tuska. Tuo aliarvostettu tunne, joka riipii kehoani.
Veet. Poistaa karvat talossa ja puutarhassa.