Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon menossa ottamaan vaaleita raitoja ja en tiedä otanko lämpimiä vai viileän värisiä vaaleita raitoja?

Vierailija
16.04.2021 |

Oon googlannut kysymystä ihon pohjaväristä ja en osaa sanoa kumpi minulla on. Voiko olla viileä ihon pohjasävy vaikka iho ilman meikkiä näyttää kellertävältä? Vai onko minulla lämmin ihon pohjasävy? Pitääkö silloin laittaa lämpimiä raitoja? Oma hiusväri on kuitenkin tuhkan vaalea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja osaa usein arvioida. Viileää hiusväriä on vähän vaikeampi ylläpitää, mutta lämpimillä sävyillä on taipumus muuttua kellertäviksi. 

Vierailija
2/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kampaajalta - hän osaa arvioida parhaiten, kun näkee sinut siinä livenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajan asiahan tuo on.

Vierailija
4/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsivarren sisäpuolen suonet näyttää vihertäviltä, ihosi on oliivi eli lämminsävyinen. Jos suonet näyttävät sinisiltä, ihosi on punertava eli kylmäsävyinen. Jos näyttää sekä että, olet neutraali.

Lämpimät sävy on nyt enemmän trendi ja jis olet vanhempi,niin ne sopivat paremmin. Itse varmaan ottaisin sekä viileitä että lämpimiä yhtäaikaa!

Vierailija
5/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokelisin viileitä, koska ne on sitten helppo seuraavalla kerralla värjätä lämpimiksi.

Vierailija
6/6 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne raidat tehdään vaalennusaineella, eli niissä ei ole valmiiksi mitään sävyä. Pesupaikalla kampaaja laittaa taittosävyn lämmintä tai kylmää. Tai hapetteellisen sävytteen tukkaan. Joka tapauksessa se aina haalistuu pesujen myötä ja vaalennettu hius on huokoista, eli se päästää väriä pois myös helpommin.

Summa summarum: voit pyytää laittamaan kumpaa tahansa ja jos se ei toimi, laittaa ensi kerralla eri, tai itse taittosävyttää hopeashampoolla tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi