Onko normaalia nähdä enkeleitä?
Onko normaalia nähdä Jumalan lähettämiä enkeleitä, joiden kanssa juttelee, vai onko pää todella pipi?
Kommentit (28)
On. Ainahan niitä liitelee ympäriinsä ja sitten lopulta päätyvät räpiköimään ikkunaruutuun.
En ole nähnyt, joten olen kateellinen. Kerro tarkemmin, miltä se näytti ja millainen tilanne se oli?
Haluisitko sanoa että muakin voisi käydä joku moikkaamassa?
Millaisissa tilanteissa? Ne jotka ovat nähneet sanovat että ihan todellakin näkivät. Kiinnostaa. Millaisia?
Millaisia enkelit ovat? Mistä siis tunnistat ne enkeleiksi? Raamatussa enkelit olivat hurjia ja pelottavia, eikä ihminen muuttunut Raatussa enkeliksi kuoltuaan.
Raamattu sanoo että enkelit ovat todellisia, olisipa mahtavaa nähdä.
Juttelitteko niitä näitä...säästä ja koronasta?
Sanoiko enkeli että kyllä se siitä?
Mielenterveyshäiriöt ovat yllättävän yleisiä
Minäkin olen nähnyt esim. Mikko Kuustonen, Katri Helena, Johanna Kurkela ja Irina Pulkka.
Olivat melkein huoneen korkuisia. Niitä oli viisi. Kaikilla valkoiset viittamekot. Valkoiset isot siivet. Eivät sanoneet mitään mutta tunnelma oli lempeä. Kesti ehkä 10 Min. Olin ihan ruumiin ja sielun voimissa. Siitä on aikaa 11v. Olen toivonut näkeväni uudelleen.
Enkeli näyt ovat aivo kemian häiriöitä!
Uskikset ovat kertoneet että he ovat tavallisen ihmisen näköisiä. Aamuhartaudessa eräs kertoi, kuinka he nuorenaparina olivat muuttamassa ja saivat pesukoneen vanhasta asunnosta vaivoin alas pihalle. Kertoja päätti rukoilla kantoapua uuteen asuntoon. Paikan päälle tullessa siellä seisoskeli tuntematon nuorehko mieshenkilö. Kertojan mies oli kysynyt apua, johon tämä oli nyökännyt. Saivat pesukoneen ripeästi asuntoon ja kun kertoja kääntyi perässä käytävään kiittämään, niin henkilö oli selittämättömästi kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia enkelit ovat? Mistä siis tunnistat ne enkeleiksi? Raamatussa enkelit olivat hurjia ja pelottavia, eikä ihminen muuttunut Raatussa enkeliksi kuoltuaan.
Tuo muakin just ärsyttää, kun jotkut luulevat ihmisen muuttuvan enkeliksi kuoltuaan. Ei muutu, ei edes pieni lapsi enkeliksi. Enkeli on enkeli ja ihminen on ihminen.
Yhtä normaalia kuin seurustella gnoomien, eräänlaisten maahisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyshäiriöt ovat yllättävän yleisiä
Myös unihalvaus sekä valve- ja selkounet voivat tuottaa vahvoja hallusinaatioita.
Paholaisellaki on enkeleitä. Olkaapa varovaisia
Vierailija kirjoitti:
Olivat melkein huoneen korkuisia. Niitä oli viisi. Kaikilla valkoiset viittamekot. Valkoiset isot siivet. Eivät sanoneet mitään mutta tunnelma oli lempeä. Kesti ehkä 10 Min. Olin ihan ruumiin ja sielun voimissa. Siitä on aikaa 11v. Olen toivonut näkeväni uudelleen.
Hurjan jännää, kerro lisää, miten tulivat/lähtivät? Yöllä vai päivällä? Pelottiko yhtään?
Itse olen ainakin nähnyt.