Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä voi kutsua itseään setämieheksi?

Uncle Ben
14.04.2021 |

Mikä on alaikäraja että miestä voi kutsua setämieheksi, joka kertoo nuoremmille etenkin naisille miten maailma toimii?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

setämieheys on mielentila

Vierailija
2/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole ikä, se on asenne.

Vierailija
4/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ainakin voit kutsua vaikka heti, koska tunnut olevan aika pieniaivoinen.

Vierailija
5/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen iästä.Monelle 20-vuotiaalle olet setämies jo 28 vuotiaana, mutta samanikäisenä olet 40-vuotiaalle poju. Myös pukeutuminen, kengät, tukkamalli ym. vaikuttaa. 30-vuotiaana pidin 38-vuotiasta setämiesrajalla olevana. Jos käytät pappakenkiä, olet setämies siitä alkaen, kun alat käyttää niitä.

Vierailija
6/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 v.

Vierailija
7/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieyenkään minkään iläisenä et voi kertoa naiselle miten se toimii, koska et setämiehenä voi tietää, miten maailma toimii naisen kannalta katsottuna.

Vierailija
8/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusiset pikkulutkat nimittelevät kaikkia ei-niin-kivoja miehiä setämiehiksi, iästä viis.

Vierailija
9/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi jotkut miehet osaavat kääntää kaiken positiiviseksi, jopa setämieheyden. Onko pappakenkiä käyttävä sitten pappamiessetä vai pappamies. Mummonaisvaatteita ei tässä uskalla mainita.

Vierailija
10/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, tarkoittaako setämies Dressman-mainoksissa esiintyvää harmaatukkaista (kyllä, malleilla on yleensä aina vahva hiusraja ilman silmälaseja) mallia, vai miestä, joka ei ole huolehtinut itsestään? Ikä harvoin on mittari, vaikka täällä aina tietysti kaikki on vain negatiivista iästä ja pituudesta lähtien.

Vierailija
11/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaana

Vierailija
12/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"setämies" ilmaisu on miesvihaa

Vierailija
13/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vee on tarkka raja.

Vierailija
14/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies on keski-ikäinen mies joka miesselittää naisille ja/tai ei ole vielä ymmärtänyt että juna meni jo teinien ja parikymppisten suhteen.

Vierailija
15/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljäviis, kun paksut viikset muuttuivat harmaiksi. Hiukset olivat ruskeat, mutta sivuilta seksikkään harmaat.

Sivuille ja viiksiin oli tarttunut hopeaa.

Vierailija
16/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisten neitokaisten silmissä olet oikeutettu Setämiehen kunniatitteliin ehkä jo 48-vuotiaana.

Vierailija
17/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä 36 jälkeen jutut alkaa olla sen verran pervoja että kyllä nämä setämiehistelystä jo menee. 20-vuotiaat tytöt ei enää lämpene samalla tavalla. :(

Vierailija
18/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka olin kolmekaksi.

Kaksivuotiaan lapsen isä ja mies. Omasta mielestäni ihan nuori vielä.

Siihen aikaan minua luultiin oppilaaksi, vaikka olin opettajana.

Silti eräs lapsi puistossa kutsui minua sedäksi ja hänen äitinsä myös.

Lähden lapseni kanssa pois puistosta loukkaantuneena.

Sedäthän ovat viisikymppisiä miehiä ja minua luultiin kuusitoista vuotiaaksi työpaikallani siihen aikaan.

Luokkakuvissakin vanhemmat olivat luulleet minua oppilaaksi.

Vierailija
19/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setämies on keski-ikäinen mies joka miesselittää naisille ja/tai ei ole vielä ymmärtänyt että juna meni jo teinien ja parikymppisten suhteen.

Hiljaa utare-elementaali. Monella nykyajan nuorella naisella on daddy-fetissi ja se on ihan sallittua.

Vierailija
20/25 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa utare-elementaali. Monella nykyajan nuorella naisella on daddy-fetissi ja se on ihan sallittua.

Tarkoittaen komeaa nelikymppistä miesnäyttelijää jolla on tukka päässä. Ei puolikaljua mahakasta naapurin Perttiä.