Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies epäilee pettämisestä ja pakotti minut antamaan kännykän sekä tietokoneen henk. koht. sähköpostin tarkastamiseksi

Vierailija
14.04.2021 |

Mitä mieltä ja miten suhtautuisitte? Mies on syyttänyt minua milloin mistäkin vehkeilystä. Ei löytänyt mitään mutta raivostui, kun näki entisen panoni ottaneen yhteyttä n. vuosi sitten (gmailiin tullut ilmoitus fb-viestistä). Tämä oli tapahtunut pari viikkoa siitä, kun olin miehen tavannut. Ex-panoni kyseli tällöin kuulumisia ja kerroin seurustelevani. Koska seurustelukumppanini on todella mustasukkainen, en kokenut aiheesta raportointia aiheelliseksi ja blokkasin ex-panon.
En ole miestä koskaan pettänyt. Olo on aika järkyttynyt ja loukkaantunut. Mies taas haluaa päättää suhteen epärehellisyyteni takia ja tavallaan koen, että ehkä hyväkin päästä miehestä eroon.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on hyvä päästä hänestä eroon, ilman luottamusta ei ole tulevaisuutta. Ja sitä paitsi, mustasukkaisilla epäilijöillä on yleensä ne vähemmän puhtaat jauhot omassa pussissa.

Vierailija
2/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kertomasi pitää paikkansa, niin huokaise helpotuksesta, että noin kävi nyt. Pääset eroon epämiellyttävästä ja epävarmasta kyttääjästä ja voit etsiä paremman kumppanin. Tuo on sellainen piirre ihmisessä, että se ei poistu eikä parane, korkeintaan pahenee ajan myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin, että voi olla todella hyvä päästä tuosta eroon ja mahdollisimman nopeasti. Koeta päästä ehjänä pois ja jos vielä jaksat joskus parisuhdetta kokeilla, niin valitse erilainen mies seuraavalla kerralla. 

Vierailija
4/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ainoa ratkaisu.

Ikävä kyllä jäät siihen nyt aiheettomasti syntipukiksi, mutta tuskin saisit oikaistua noin kontrolloivan ihmisen ajatuksia.

Vierailija
5/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohi, mutta tuli mieleen; kenelläkään, ei sinulla, minulla eikä muilla, pitäisi olla "panoja". Siis tarkoitan henkilöä, jota kutsutaan tuolla nimityksellä. Ihmisellä voi olla seurustelu- tai deittikaveri, vaimo, mies, avopuoliso, kihlattu, kämppis, satunnainen tuttava, rakastelukumppani, seksikaveri jne. 

Mutta ei pano. Se kuulostaa kauhean halvalta ja roskaiselta.

Vierailija
6/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Olit tuntenut nykyisen miehen pari viikkoa ja jo silloin tiesit hänen olevan todella mustasukkainen. Kylläpä kannatti jatkaa seurustelua. Onneksi pääsit vielä av:lle. Ensi viikolla et enää pääse. 

Vierailija
7/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehen suhteenpäättämispuheet on vaan uhkailua ja mieli muuttuu nopeasti jos oikeasti meinaatkin lopettaa.

Ja suosittelen lopettamaan, olen mies, mutta itse seurustellut sairaalloisesti mustasukkaisen kanssa ja ei tosiaan kannata edes yrittää.

Vierailija
8/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä vaiheessa kun joudut blokkailemaan ihmisiä mustasukkaisen kumppanin takia, niin on todellakin aika erota. Mutta oli just tuollainen tapailukumppani, jatkuvasti tivasi muista miehistä ja syytteli että mulla on varmaan muita miehiä. Lopulta paljastui että typpi itse oli melkoinen pukki.

Vierailija
9/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se epäilee? Oletko käyttäytynyt poikkeavasti? Jos mun mies sais samanlaisen hepulin, niin sais toi mun postit katsoa ja puhelimen. Ei niissä mitään kummallista ole.

Vierailija
10/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvä siitä eroon on päästä, jos toi alkaa noin alussa.

Vierailija
11/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se epäilee? Oletko käyttäytynyt poikkeavasti? Jos mun mies sais samanlaisen hepulin, niin sais toi mun postit katsoa ja puhelimen. Ei niissä mitään kummallista ole.

Ei ne mustasukkaiset aina kovin kummallisia todisteita tarvitse.

Exä epäili pettämisestä jos tulin töistä 15 minuuttia myöhemmin koska missasin bussin.

Sai tehdä tiliä joka helvetin liikkeestä ja jos erehdyin puhumaan lapsuuden ystävälle, niin taas petän.

Vierailija
12/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mustisepäilyt kiehuu noin yli, niin usein se itse just harrastaa pettämistä. Pyydäpä katsoa hänen viestintävälineensä.

Vierailija
13/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit sanaa pakotti eroon äkkiä,tuohan sairasta.

Vierailija
14/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaihtaa salasanat heti. Ja kirjauttaa kaikki laitteet ulos palveluista. ;)

Vierailija
15/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaisella naisella on oikeus tarkistaa, jos epäilee.

Vierailija
16/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli kans tosi mustasukkainen ja keksi aihetta ihan mistä vaan. Facebookin ja puhelimen tutkiminen oli vakio. Eihän sieltä mitään löytynyt niin sanoi että no tottakai mä olen poistanut kaikki todisteet.

Mun tietoon tuli yksi hänen pettäminen suhteen aikana. Suhteen jälkeen oon saanut kuulla kahdesta muusta. Toki epäili mua ja kiven kovaan väitti että mulla on joku muu ilman mitään todistetta. Jälkeenpäin oon yhdistänyt nuo rankimmat syytökset niihin kausiin kun itse petti.

Pettävät kuvittelevat kaikkien muidenkin salailevan ja kieroilevan kuten he itse, siksi he epäilee ja syyttelee.

Miten omistava mies on puhelintaan kohtaan? Onko sulla oikeutta koskea siihen? Tai lompakkoon?

Vierailija
17/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mustisepäilyt kiehuu noin yli, niin usein se itse just harrastaa pettämistä. Pyydäpä katsoa hänen viestintävälineensä.

Itse asiassa raivostuin niin, että päätin katsoa miehen puhelimeen tallennettuja numeroita. Yksi nimi epäilytti ja kun laitoin Finderiin, se oli miehen ex-pano.

Ap

Vierailija
18/18 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tarkistaa kaiken sillä ehdolla että sinä teet saman hänen puhelimelle ja koneelle välittömästi reiluuden nimessä. Ja sen jälkeen pakkaisin tavarani ja lähtisin, en kestä tuollaista mustasukkaisuutta!