Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä olette saaneet AstraZenecan ekan annoksen.

Vierailija
14.04.2021 |

Aiotteko ottaa "tehosteen" jos ja kun se on jokin toinen rokote? Ristiinrokottamista eri valmisteilla on taidettu tutkia vielä todella vähän. Itseäni vähän kyllä pelottaa tuo kombo. Ennemmin olisin ottanut tehosteena AZ, tulppariski on kuitenkin senverran pieni.
Ja jos laitetaan esim. Pfizerin rokote tilalle niin eikös se tarvitse vielä tehosteen?
Melkein tekisi mieli olla ottamatta mitään.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi toinen rokotuskerta kesäkuun alussa, joten ehdin vielä miettiä. Astraa ottaisin mieluiten. Siitä ei tullut muuta kuin vähän kipua rokotuskohtaan ja muutama vilunväristys. Olen 61-vuotias, joten toivon, että ikärajaa lasketaan vielä. En ehkä uskalla ottaa toisentyyppistä rokotetta.

Vierailija
22/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suojaako AZ- E-Afrikan varianttia vastaan? Se tulee dominoimaan Suomessa jo juhannuksena varsinkinkun nyt rajoitteet poistuu ja turreja odotetaan Suomeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Pfizeria, mutta koska en saa, olen ilman tehostetta. Muutun muutenkin välinpitämättömäksi. Miksi mun pitäisi välittää, kun mustakaan ei välitetä.

Vierailija
24/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavia AZ-rokoteongelmia on todettu vain naisilla.

Vierailija
25/28 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa, juu. Pari vuotta tällainen keskustelu rokotteista olisi ollut ihan utopiaa. Millaisessa todellisuudessa haluamme elää?

Vierailija
26/28 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi saada tietoa  kannattakko AZ ja Pfizer miksata? Suomesta turha odottaa tietoa. Olen 45 riskiryhäläinen ja sain maaliskuun alussa Azn. Kohtatoinen rokotusaika enkä tiedä viitsiikö Pfizeria sekottaa Az.n näin lyhyellä aikavaälillä. Ja riittääkö yksi Pfizer, sehän ei muunnoksiin auta...

Vierailija
27/28 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne.

Vierailija
28/28 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutus piikkiproteiiniin on samanlainen molemmissa mainituissa rokotteissa. Olisko THL-sivuilla asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän