Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Egypri vaatii konttialus Ever Givenin luovutuksesta 900 miljoonan dollarin korvauksen, vaikka menetti aluksen tukittua Suezin kanavan maksimissaan 90 miljoonaa dollaria väylämaksuina?

Vierailija
14.04.2021 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/suezin-kanavan-tukoksesta-iskettiin…

Pitäisikö samalla logiikalla Tane taviksen vaatia Erkki Ernulta 10 000 euron korvauksen pihatien tukkimisesta, kun Tane ei päässyt viemään lottokuponkiaan Erkin auton ollessa lukittuna hänen ainoalla kulkuväylällään (Erkki oli lähtenyt kännäämään) ja kupongissa olleella rivillä olisi voittanut 1000 euroa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis Egypti. Huoh näitä nykyajan tietokoneita.

Vierailija
2/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on mahdollisuus vaatia niin miksi ei? Ei tuo todellakaan se summa ole mitä tulevat saamaan, mutta vaihtoehtona toisella osapuolella on käytännössä maksaa tai kiertää Afrikka tulevaisuudessa laivoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on liikemiehiä nuo epyktiläiset.

Vierailija
4/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalisaatiossa ei pitäisi mitään maksuja olla. Kaikki on kai yhteistä ja rajoja ei ole.

Vierailija
5/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa.

Ja tyhmähän se on sekin joka ei puolta tarjoa.

Vierailija
6/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Globalisaatiossa ei pitäisi mitään maksuja olla. Kaikki on kai yhteistä ja rajoja ei ole.

"Kaikki on kai yhteistä..."

Millä perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. Mubarakin toimintaa valtion varojen kavaltamisessa matkisivat, ahneudellahan ei olisi mitään rajaa.

Tuossa sentään on jokin raja. Se hemmetin iso summa rahaa.

Yritystoimintaan liittyy riskejä, etenkin jos omaisuus liikkuu p-läpivaltioiden läpi.

Vierailija
8/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivan irrottaminen kanaalista oli varmasti kallis operaatio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin.

t. epykti

Vierailija
10/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ja Egypti on parhaiten toimivia Afrikan valtioita...

Käsittämätön vaatimus(muuten kuin rikollisen kiristyksen näkökulmasta), koska:

1. alusta ohjasi(tietääkseni) egyptiläinen luotsi

2. Kyseessä oli sivutuulen aiheuttama onnettomuus .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on liikemiehiä nuo epyktiläiset.

Lisäksi vaarana on muumion kirous, jos ei maksa.

Vierailija
12/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kaivurinkin (XD) työ jotain maksoi ja väylän korjaaminen. Ja olihan siellä auttamassa laivojakin vaikka kuinka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se kaivurinkin (XD) työ jotain maksoi ja väylän korjaaminen. Ja olihan siellä auttamassa laivojakin vaikka kuinka. 

Eli kaivurin hommat maksoi sata miljoonaa? Hinaajien ja ruoppaajien hommat 50 miljoonaa viikolta? Eihän niiden kai tarvitse koko loppuelämässään enää muita hommia tehdäkään, jos siis noin kallista on tuo operointi.

Vierailija
14/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä laivaa ei ajanu mikä tahansa hupiukko vaan Epyktin oma kanaali ukko. Jännästi muita syytellään. Jännä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tulee ennakkotapaus ja kaikki lähtee taas kiertämään afrikan mantereen. Kohonneet rahtikustannukset siirretään sitten kuluttajahintoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän