Sydämen tykytys korvassa! Tulen kohta hulluksi!
Olin korvan puhdituksessa viime viikolla ja sen jälkeen mulla on vasemmassa korvassa koko ajan sellanen ääni että kuulen oman sydämeni tykytyksen. Siis ihan koko ajan ja se tekee mut kohta hulluksi kun en voi ajatella mitään muuta. Arvauskeskus ja tää korvan puhdistuksen tehnyt hoitaja sanoo että täytyy vaan koittaa olla kuuntelematta. Googlella löytyi vaikka mitä sairauksia ihan aivokasvaimesta alkaen ja että lääkärin pitää ottaa tykytys vakavasti. Onko teillä ollut tätä?
Kommentit (3)
Neste korvassa tekee mulle tommosta. Mulla se aukeaa, kun ottaa kunnolla nenästä kiinni ja sitten yrittää puhaltaa kovaa nenän kautta. Sitä kun aikansa tekee korva loksahtaa auki. Eipä tuo ainakaan haittaa jos kokeilee.
Mulla menee joskus iltaisin jostain syystä oikea korva lukkoon ja silloin kuulen oman sykkeen. Ärsyttävää.
On normaalia, jos korvat ovat olleet kauan tukossa mm. vaikun vuoksi. Normaalisti aivot suodattavat sen pulssin äänen pois (se on oikeasti verisuonten ääni), mutta nyt sulla on korvat taas auki, joten kestää hetken ennenkuin totut normaaliin äänimaailmaan.
t. hoitaja