Mitähän tässä tilanteessa pitäs tehdä/ajatella?
Eli mun toisen lapsen kummitädin mies ja lapsi tuli käymään meillä, touhusivat kaikki tuolla pihalla jotain omia poikien juttujaan. Sitten jossain välissä mun vanhempi poika tuli sisälle ja kysyi, et miks " Mikko" (eli tässä tapauksessa kummitädin poika, ovat samanikäisiä) sanoi, että ne on sen äitin kanssa sopineet, ettei me saada enää ikinä mennä niille?
No mä olin itse siinä tietty siihen tyyliin, että eikai se " Mikko" sitä sillä lailla tarkottanut ja että oliko teillä jotain riitaa tms. Mihin poika sanoi, että ei ole ollut, kaveri oli vaan niin tokaissut kun mein muksu oli kysynyt koska niille voi mennä vauvaa katsomaan.
" Mikko" oli sitten vielä sanonut, että kun " Ville" (eli tää mun vanhempi) on tyhmä ja " Kalle" (mun nuorempi, kummilapsi siis) on ärsyttävä.
Ei siinä siis tiettykään mitään, kyllähän muksut aina jostain tollai riitelee ja voivat sanoa pahastikin toisilleen, mutta mietityttää vaan toi, että jos ne on sen äitin kanssa tollasia puhuneet. Tarkoitan siis, että onkse hirmu aikuismaista puhella lapsen kanssa, et ei ne tuu enää ikinä kun ovat tyhmiä ja ärsyttäviä.
En tiä tajuskos kukaan tosta mun kirjotuksesta sitä ydintä, mutta kommenttia??
AP