Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan keskimäärin mies kestää ilman seksiä?

Vierailija
14.08.2006 |

Uteliaisuuttani kyselen,koska tuntuu että oma mies tulee ihan sekopäiseksi jo muutaman päivän tauosta. Muuten ihana ja kiltti mies,mutta raivostuttava jos ei saa seksiä. Nyt ollut pitkä tauko (9päivää) ja mies jo uhkailee menevänsä vieraisiin ja tuntuu että tahallansa pahoittaa mieltäni. Tuntuu ihan käsittämättömältä,että seksin puute voi vaikuttaa johonkin ihmiseen näin. Olenko mennyt naimisiin seksiriippuvaisen miehen kanssa vai ovatko kaikki miehet tälläisiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne siis fyysisesti kestää aika kauankin. Mutta jos teillä jotenkin niin, että hän himoitsee sinua kovin, muttei saa, se voi olla henkisesti kova paikka.

Vierailija
2/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 9 päivää ei kestä ilman vieraissakäyntiä, niin otan osaa! Meillä harrastetaan seksiä 2-4 päivän välein, eli aika harvakseltaan, ja menkkojen aikaan tulee väkisinkin yli viikon tauko (mul pitkään kestävät menkat), eikä tuo mies ole valitellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tietysti joskus " pakko" olla syystä tai toisesta " tauolla" .

Vierailija
4/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan noi puheet ahdistaa. Eikä vähiten sen takia kun tunnen olevani iso ja en kovin haluttava kun olen loppu vaiheessa raskaana. Kyllä mies itse hoitelee itseään muutamia kertoja viikossa silloin kun en jaksa/kykene seksiä harrastamaan. (nyt oli 3 sisarusta,lomalapsia meillä hoidossa ja siksi tauko,kun oli omat voimat loppu) No ehkä se on sitten henkisesti niin raskasta miehille,enkä itse taas osaa siihen samaistua. Ja varmasti ylireagoin kaikkeen nyt kun raskaana olen,itku pääsee herkästi. Luotan ettei mieheni vieraisiin menisi,mutta puheet koen loukkaavina,kun kuitenkin yhteiseloa 11 vuotta takana ja luulisi miehen vähän enemmän arvostavan kuin sen verran että ihan mikä vehje vaan kelpaa halunsa tyydyttämään ja millään muulla ei ole väliä.

T:ap