Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta paketillista (50kpl) maskeja sinulla on kulunut?

Vierailija
12.04.2021 |

Itse en juurikaan missään käytä. Paitsi terveyskeskukseen ja sairaalaan en ole kehdannut mennä ilman. Yksi paketti siis on riittänyt.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kpl on menny

Vierailija
2/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi, ja niitä on koko 3-henkinen perhe käyttänyt. Emme käy juuri missään paitsi kaupassa. Mulla on etätyö ja miehellä ulkotyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä on vielä puolet jäljellä. Syskyllä sain ilmaiseksi tuon 50kpl paketin.

Vierailija
4/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä yhtään kokonaista pakettia, ekasta on vielä about 1/4 jäljellä. Nelihenkinen perhe.

Vierailija
5/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 2. Käytän ainoastaan kaupassa ja linja-autossa eli pari kertaa viikossa. En siis juuri käy missään.

Vierailija
6/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan vielä ostanut maskeja.

Vierailija
7/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 kpl on menny

Samoin mulla 2 pkt.

Vierailija
8/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 149 käyttämätöntä ja yksi, jota olen käyttänyt minuutin ajan 3-4 kertaa kuukaudessa, kun avaan oven kaupan ruokakuljetukselle. Siinä välissä ehtivät maskiin tarttuneet virukset ******.

Tähtien kohdalla on se sana, jonka vuoksi tätä kommenttia ei ensin julkaistu. On se tiukkaa nykyisin. Viruksienkin terveyttä pitää suojella sanoja kieltämällä.

Vierailija
9/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä  3 pkt menossa ja lisäksi on joitakin kangasmaskeja, joita pestään ja käytetään tarpeen mukaan.

Vierailija
10/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaan vielä ostanut maskeja.

Oikein.

"Tutkimuskooste: mitä tutkimukset kertovat maskeista?

- Historian suurin satunnaistettu, kontrolloitu tutkimus: maskeista on haittaa

- Maskilampaiden kesällä pakottama suomalais-meta-analyysi, korjattu versio: maskeista on haittaa

- Kyseisessä tutkimuksessa suurimman painoarvon saanut, satunnaistettu tutkimus: maskeista on haittaa

- Tutkimukset kirurgien maskien käytöstä: maskeista on haittaa

- Mediat lankesivat kesällä levittämään virheitä täynnä ollutta, maskeja puolustanutta meta-analyysiä. Samoin maskipakottajat somessa. Ollut vähän hiljaisempaa sen jälkeen kun uusi versio tullut?

Mihin sitten maskipakotus perustuu? Poliittisen lobbauksen takia tehtyjen virheellisten, suoraan sanoen jopa valheellisten "tutkimusten" pakottamiseen. Kirjaimellisesti pakotetaan koosteita joissa otettu vääriä lukuja alkuperäisistä papereista. Pakotetaan tutkimusten sijaan mallinnuksia, jotka perustuvat pelkkiin vääriin oletuksiin, eivätkä todellisiin havaintoihin.

Tämän luettuasi et yksinkertaisesti voi olla maskien yleisen käytön, etkä varsinkaan maskipakon puolella."

Tutkimuskooste: mitä tutkimukset kertovat maskeista?

(sisältää linkit tutkimuksiin ->)

https://archive.is/2Xsp0

Vierailija
11/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas paketti on menossa, käytän niitä yksin.

Vierailija
12/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

About 1 paketti/kuukausi. Täytyy pitää töissä, eikä työnantaja kustanna.

Vierailija
13/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta paketista muutama jäljellä, aloitin käyttämään vasta kaksi päivää ennen joulua. Jemmassa uusi paketti, poika tuonut töistään, siellä on maskipakko.

Vierailija
14/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

En ole ostanut yhtäkään maskia. 2 kertakäyttöistä olen ottanut kun on jossain ollut tarjolla ja lisäksi minulla on työnantajan tarjoama kangasmaski, josta leikkasin pois muut kuin päällimäisn kerroksen.

Nuo sitten on rytyssä taskussa, mistä ne kaivan jos on aivan pakko moinen pellenaamari laittaa.

Riskini siten saada korona tai jokin muu tauti on moninkertainen verrattuna siihen, että en sitä käyttäisi.

Vierailija
15/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut yhtään pakettia itse enkä aio ostakaan. Käytän kaupassa maskia ja nämä otan työpaikalta.

Vierailija
16/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vidun hienoa että jotkut leikkii hengellään koska haluavat säästää muutaman kympin. 50 kpl maskejahan maksaa jotain tyyliin 15 egee.

Vierailija
17/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertakäyttömaskitkin voi keittää kymmenen kertaa ja suojateho on vielä sama kuin kangasmaskeissa.  Ei missään nimessä kannata heittää roskiin joka käyttökerran jälkeen, vaan kerätä pussiin ja keittää kerralla useampi.  Luonto kiittää ja rahaa säästyy.

Vierailija
18/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän samaa maskia koko ajan. En käy kuin kaupassa. Ja lenkillä, mutta sinne en mene maski päässä.

Vierailija
19/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas menossa noin puolillaan, kahden hengen talous Espoossa. Aina sisätiloissa käytössä kun asioidaan, toki muuten ei tule juuri käytyä kuin ruokakaupassa.

Vierailija
20/25 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Meillä on töissä maskipakko ja pesen ne samat maskit uudestaan ja käytän, kun kuljen ihmisten ilmoilla.

Olen ostanut pari kangasmaskia lisäksi, joten jotain rahaa on kuitenkin mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi