Maksukorttiin rokotetiedot
Menne paksuksi tämä touhu , kohta on ihminen sirutettu kuten koiratkin .
Kommentit (19)
Mulle passaa, mutta vasta siinä vaiheessa kun kaikilla on ollut mahdollisuus ottaa rokote.
Vierailija kirjoitti:
Mulle passaa, mutta vasta siinä vaiheessa kun kaikilla on ollut mahdollisuus ottaa rokote.
Miksi ihmeessä haluat lähteä fasistisille tielle? Haluatko menettää itsemääräämisoikeutesi?! Hämmentää ja kiukuttaa tämä suomalaisten sinisilmäisyys...
Ja sitten Nordean järjestelmässä on pieni vika, seisot lentoasemalla jonossa ja ystävällinen lentokenttävirkailija pahoittelee, että et pääse lomamatkalle, koska et voi todistaa saaneesi rokotetta eikä mikään muu kelpaa kuin se maksukortin tieto. Sorry!
Vierailija kirjoitti:
ja mahdollisuus valita rokote . ei pitäisi pakottaa ottaa tiettyä , varsinkin kun muuallakin viranomaiset ja ihmiset karsastaa , ei me voida olla pelkästään oikeassa että ei mitään hätää .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat lähteä fasistisille tielle? Haluatko menettää itsemääräämisoikeutesi?! Hämmentää ja kiukuttaa tämä suomalaisten sinisilmäisyys...
Samaan aikaan kun teamskokouksen taustan hakaristilippu saa aikaan "kieltäydymme tästä vihapuheesta" -kampanjan suostuvat ihmiset mihin tahansa na zzien tapaan tehtävään merkitsemiseen.
ja ihmiset vaan komppaavat eliittiä ja auttavat heitä alistamaan itseään olemalla mukana itsensänöyryytystalkoissa
Edelleen se rokote ei estä saamasta tartuntaa eikä tatuttamasta muita. Kohta ne tartunnat lähtee jyrkkään nousuun jos rajoituksia höllennetään. No minä ainakaan en mene ihmisten lähelle. Ei ole mun ongelma jos muut tattunnan saavat :)
Hommat etenee nyt vauhdilla. Kannattaisi herätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Monet ovat kuin pikkulapsen tasolla henkisesti. :( Niin naiiveja, luottavat auktoriteetteihin kuin vauvat vanhempiinsa. Aivan hirveätä. :( Sellaisia ihmisiä voi höynäyttää aivan 100-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Monet ovat kuin pikkulapsen tasolla henkisesti. :( Niin naiiveja, luottavat auktoriteetteihin kuin vauvat vanhempiinsa. Aivan hirveätä. :( Sellaisia ihmisiä voi höynäyttää aivan 100-0.
Tämä. Ihan uskomatonta, että suomalaiset ovat tällaisia omien vapauksien suhteen. Omissa kavereissakin on nuoria, ihan fiksuja ihmisiä, jotka ovat sanoneet, että sopii mulle, jos asiantuntijat sitä suosittelee. Mitä. Sopii luopua vapaudesta.. en vaan voi uskoa..
Entinen päämies sanoi lapselleen että kannattaa aina epäillä vastapuolen sanomisia eli kyseenalaistaa , ihan hyvä ohje .
Vierailija kirjoitti:
Ei oo totta! Miksi sulle passaa?
Kohta korttiin merkataan sairaudet ja kaupassa et voi ostaa kaikkia tuotteita sairaudesta johtuen , diabetes , verenpaine jne . Kuka näitä tietoja käyttää ja maksukorttiin pääsee käsiksi .
Olkoot vaikka miten monta kertaa rokotettu tahansa niin ei ole mitään asiaa tulla mua 2 metriä lähemmäksi. Rokotteen saaneet voivat yhtälailla tartuttaa. Uutisointi on välillä sitä luokkaa että niistä saa väärän käsityksen mutta totuus on ettei rokote tuo suojaa eli edelleen voi sairastua ja tartuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olkoot vaikka miten monta kertaa rokotettu tahansa niin ei ole mitään asiaa tulla mua 2 metriä lähemmäksi. Rokotteen saaneet voivat yhtälailla tartuttaa. Uutisointi on välillä sitä luokkaa että niistä saa väärän käsityksen mutta totuus on ettei rokote tuo suojaa eli edelleen voi sairastua ja tartuttaa.
Sulla on nyt mittasuhteet menneet aivan sekaisin.
Korona ei ole noin vaarallinen. Hyvin on median pelkopropaganda taas tehnyt tehtävänsä. ;/
Samaan aikaan USA:ssa:
Fauci "ei ole varma", miksi Texasissa ei ole COVID-tapausten nousua kasvosuojuspakon poistumisen jälkeen
https://nypost.com/2021/04/10/fauci-not-sure-why-texas-doesnt-have-covi…
Texasissa on kulunut noin viisi viikkoa maskipakon poistamisesta, eikä COVID-19-tapausten räjähdys ole vielä tapahtunut.
Tohtori Anthony Fauci ei osaa selittää sitä.
"En ole oikeastaan aivan varma", hän kertoi MSNBC:lle tällä viikolla.
Aika hymyillyttävää lukea tätä.
Hannasta on jo aiemmin tullut noita-fibat. Oikeaksi osoittautui. Taitaa pitää paikkansa sanonta ensimmäinen reaktio on yleensä oikea reaktio. Jaa, että ihan hihamerkit. Kas kun ei rintamerkkejä. Minun todellisuudessa muut ihmiset eivät ole minulle uhka mitä tulee bakteereihin ja viruksiin. Joten älä tri nokinenä syötä vääristynyttä maailmankuvaasi meille kaikille. Kiitos!
Hihamerkkiä on myös ehdotettu.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-n-ylilaakarilta-villi-ehdotus-h…