Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksukorttiin rokotetiedot

Vierailija
12.04.2021 |

Menne paksuksi tämä touhu , kohta on ihminen sirutettu kuten koiratkin .

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

: ( 

Ei me olla mitään karjaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle passaa, mutta vasta siinä vaiheessa kun kaikilla on ollut mahdollisuus ottaa rokote.

Vierailija
4/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle passaa, mutta vasta siinä vaiheessa kun kaikilla on ollut mahdollisuus ottaa rokote.

Miksi ihmeessä haluat lähteä fasistisille tielle? Haluatko menettää itsemääräämisoikeutesi?! Hämmentää ja kiukuttaa tämä suomalaisten sinisilmäisyys...

Vierailija
5/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten Nordean järjestelmässä on pieni vika, seisot lentoasemalla jonossa ja ystävällinen lentokenttävirkailija pahoittelee, että et pääse lomamatkalle, koska et voi todistaa saaneesi rokotetta eikä mikään muu kelpaa kuin se maksukortin tieto. Sorry!

Vierailija
6/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mahdollisuus valita rokote . ei pitäisi pakottaa ottaa tiettyä , varsinkin  kun muuallakin viranomaiset ja ihmiset karsastaa , ei me voida olla pelkästään oikeassa että ei mitään hätää . 

Vierailija
7/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluat lähteä fasistisille tielle? Haluatko menettää itsemääräämisoikeutesi?! Hämmentää ja kiukuttaa tämä suomalaisten sinisilmäisyys...

Samaan aikaan kun teamskokouksen taustan hakaristilippu saa aikaan "kieltäydymme tästä vihapuheesta" -kampanjan suostuvat ihmiset mihin tahansa na zzien tapaan tehtävään merkitsemiseen.

Vierailija
8/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmiset vaan komppaavat eliittiä ja auttavat heitä alistamaan itseään olemalla mukana itsensänöyryytystalkoissa

Vierailija
9/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen se rokote ei estä saamasta tartuntaa eikä tatuttamasta muita. Kohta ne tartunnat lähtee jyrkkään nousuun jos rajoituksia höllennetään. No minä ainakaan en mene ihmisten lähelle. Ei ole mun ongelma jos muut tattunnan saavat :)

Vierailija
10/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommat etenee nyt vauhdilla. Kannattaisi herätä.

Vierailija
11/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Monet ovat kuin pikkulapsen tasolla henkisesti. :( Niin naiiveja, luottavat auktoriteetteihin kuin vauvat vanhempiinsa. Aivan hirveätä. :( Sellaisia ihmisiä voi höynäyttää aivan 100-0. 

Vierailija
12/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Monet ovat kuin pikkulapsen tasolla henkisesti. :( Niin naiiveja, luottavat auktoriteetteihin kuin vauvat vanhempiinsa. Aivan hirveätä. :( Sellaisia ihmisiä voi höynäyttää aivan 100-0. 

Tämä. Ihan uskomatonta, että suomalaiset ovat tällaisia omien vapauksien suhteen. Omissa kavereissakin on nuoria, ihan fiksuja ihmisiä, jotka ovat sanoneet, että sopii mulle, jos asiantuntijat sitä suosittelee. Mitä. Sopii luopua vapaudesta.. en vaan voi uskoa..

Vierailija
13/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen päämies sanoi lapselleen että kannattaa aina epäillä vastapuolen sanomisia eli kyseenalaistaa , ihan hyvä ohje .

Vierailija
14/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta! Miksi sulle passaa?

Vierailija
15/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta korttiin merkataan sairaudet ja kaupassa et voi ostaa kaikkia tuotteita sairaudesta johtuen , diabetes , verenpaine  jne . Kuka näitä tietoja käyttää ja maksukorttiin pääsee käsiksi . 

Vierailija
16/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot vaikka miten monta kertaa rokotettu tahansa niin ei ole mitään asiaa tulla mua 2 metriä lähemmäksi. Rokotteen saaneet voivat yhtälailla tartuttaa. Uutisointi on välillä sitä luokkaa että niistä saa väärän käsityksen mutta totuus on ettei rokote tuo suojaa eli edelleen voi sairastua ja tartuttaa.

Vierailija
17/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot vaikka miten monta kertaa rokotettu tahansa niin ei ole mitään asiaa tulla mua 2 metriä lähemmäksi. Rokotteen saaneet voivat yhtälailla tartuttaa. Uutisointi on välillä sitä luokkaa että niistä saa väärän käsityksen mutta totuus on ettei rokote tuo suojaa eli edelleen voi sairastua ja tartuttaa.

Sulla on nyt mittasuhteet menneet aivan sekaisin. 

Korona ei ole noin vaarallinen. Hyvin on median pelkopropaganda taas tehnyt tehtävänsä. ;/ 

Vierailija
18/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan USA:ssa:

Fauci "ei ole varma", miksi Texasissa ei ole COVID-tapausten nousua kasvosuojuspakon poistumisen jälkeen

https://nypost.com/2021/04/10/fauci-not-sure-why-texas-doesnt-have-covi…

Texasissa on kulunut noin viisi viikkoa maskipakon poistamisesta, eikä COVID-19-tapausten räjähdys ole vielä tapahtunut.

Tohtori Anthony Fauci ei osaa selittää sitä.

"En ole oikeastaan aivan varma", hän kertoi MSNBC:lle tällä viikolla.

Aika hymyillyttävää lukea tätä.

Vierailija
19/19 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannasta on jo aiemmin tullut noita-fibat. Oikeaksi osoittautui. Taitaa pitää paikkansa sanonta ensimmäinen reaktio on yleensä oikea reaktio. Jaa, että ihan hihamerkit. Kas kun ei rintamerkkejä. Minun todellisuudessa muut ihmiset eivät ole minulle uhka mitä tulee bakteereihin ja viruksiin. Joten älä tri nokinenä syötä vääristynyttä maailmankuvaasi meille kaikille. Kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan