Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisko kaikkien sinkkujen hankkia ulkomainen puoliso?

Vierailija
11.04.2021 |

Tällöin mies ja nainen voisivat sijoittaa ajatuksissaan kaikki vastakkaisen sukupuolen negatiiviset stereotypiat oman maan miesten ja naisten ominaisuudeksi. Vastaavasti kaikki positiiviset sukupuolen stereotypiat voisi nahdä ulkomaisen puolison ominaisuutena. Tällöin ulkomainen puoliso tuntuisi paremmalta kun todellisuussa on. Miehet hakisivat puolisot Itä-Euroopasta ja Aasiasta. Naiset Turkista, Kreikasta, USA:sta, Ranskasta jne. Näin saataisiin lisää ihmisiä Suomeen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan näin. Täällä on myrkyttynyt ilmapiiri.

Vierailija
2/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vain. Itse olen päättänyt, että tahdon yli 180 senttisen portugalittaren. Ehkä espanjatarkin kävisi, mutta muut ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein vain näkee, että naisen ulkomaalaisesta miehestä tulee yleensä mustasukkainen ja kontrolloiva ja ajaa liiton eroon.

Venäläiset ja aasialset naiset taas on nirsoja miehen työn suhteen ja ei siedä alkoholia. 

Veikkaan että ulkomaalaisten kanssa eroprossa jopa suurempi, vaikka kumpikaa ei halua myöntää, katkeruuden ja vihan vuoksi.

Vierailija
4/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii ja koska suomessa on vapauksia, niin green cardin jälkeen voi saada tinderistä vaikka 100 miestä. Mikä ajaisi esim. ulkomaalaiset naisen pysyvään suhteeseen.

Ja itse olen siis mies. Mielestäni toisten haukkumine lähinnä naurettavaa.

Vierailija
5/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainii ja koska suomessa on vapauksia, niin green cardin jälkeen voi saada tinderistä vaikka 100 miestä. Mikä ajaisi esim. ulkomaalaiset naisen pysyvään suhteeseen.

Ja itse olen siis mies. Mielestäni toisten haukkumine lähinnä naurettavaa.

Vähän kannattaa katsoa kenet valitsee ulkomailta. Ei kannata pelkästään ulkonäön perusteella valita vaan valitsee sellaisen, jolla on muuten elämä kunnossa, mutta puoliso puuttuu. Lisäksi ei kannata heti mennä naimisiin vaan seurustelee jonkin aikaa ennen sitoutumista.

Vierailija
6/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kaikki ulkomaalaiset pitäisi potkia ulos Suomesta, niin suomalaisten naisten ja miesten välinen harmonia tasapainottuisi taas terveeksi ehkä pikkuhiljaa ajan saatossa. Ulkomaalaisista ei ole mitään muuta kuin haittaa Suomelle, tässäkään asiassa.

Kansa kuolee sukupuuttoon kun kaikki vaativat liikoja kotimaiselta kumppanilta ja suurimmalla osalla ei ole mitään mahdollisuuksia saada puolisoa.

Vierailija
7/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kaikkien, mutta itse olen ollut hyvin onnellinen jo pidemmän aikaa venäläisen vaimoni kanssa. Kipakka luonteenlaatu käy paremmin yksiin omani kanssa kuin hailakoiden mutta silti sangen vaikeiden silakoiden kanssa. Ja onhan hän hyvin kaunis ja muutenkin aarre tämmöiselle jöröjullikalle. Ja jotta mammoilla saadaan verenpaineet kuntoon heti aamusta, niin sattuu nyt olemaan reilut 10 vuotta nuorempikin.

Minun ex-venäläinen tyttöystäväni oli 14 vuotta nuorempi ja nykyinen venäläinen tyttöystäväni on 4 vuotta nuorempi.

Vierailija
8/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua ulkomaalaista kumppania siitä syystä että tahdon voida kommunikoida omalla äidinkielelläni rakkaani kanssa sekä jakaa saman kulttuuriperinnön. Lisäksi pidän suomalaisista miehistä ja kotimaastani yleensäkin, en voisi muuttaa pysyvästi pois Suomesta.

Sivusta seuraan monikulttuurista suhdetta jossa toisen osapuolen englantikin on suht heikko. En itse pystyisi loppuelämääni puhua englantia omassa kodissani ja arjessani. Mitä jos sille suhteen maanmies-osapuolelle sattuu jotain? Pystyykö kumppani asioimaan Suomessa? Myös mahdollinen ero ja lapset mutkistavat tilannetta entisestään.

Ei tuo kaikille sovi. Multikulti-suhteissa toisen on lähtökohtaisesti joustettava aika reilustikin enemmän kuin toisen.

Vierailija
9/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en halua ulkomaalaista kumppania siitä syystä että tahdon voida kommunikoida omalla äidinkielelläni rakkaani kanssa sekä jakaa saman kulttuuriperinnön. Lisäksi pidän suomalaisista miehistä ja kotimaastani yleensäkin, en voisi muuttaa pysyvästi pois Suomesta.

Sivusta seuraan monikulttuurista suhdetta jossa toisen osapuolen englantikin on suht heikko. En itse pystyisi loppuelämääni puhua englantia omassa kodissani ja arjessani. Mitä jos sille suhteen maanmies-osapuolelle sattuu jotain? Pystyykö kumppani asioimaan Suomessa? Myös mahdollinen ero ja lapset mutkistavat tilannetta entisestään.

Ei tuo kaikille sovi. Multikulti-suhteissa toisen on lähtökohtaisesti joustettava aika reilustikin enemmän kuin toisen.

Pystyisit samalla oppimaan uuden kielen ja kumppanisi suomen kielen. Ei siinä kovin montaa vuotta kestä kun kumppani oppii puhumaan suomea lähes täydellisesti.

Vierailija
10/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisit samalla oppimaan uuden kielen ja kumppanisi suomen kielen. Ei siinä kovin montaa vuotta kestä kun kumppani oppii puhumaan suomea lähes täydellisesti.

Aika monta tapausta olen kyllä nähnyt, missä se puoliso ei ole kymmenessäkään vuodessa suomea edes auttavasti oppinut. Yleensä nämä ovat tapauksia, joilla on suht hyvä englannin taito, niin ei kiinnosta uuden kielen oppiminen ja puhuminen takellellen kuin lapsi, jos kerran kommunikointi pääsääntöisesti onnistuu myös englanniksi.

Vierailija
11/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kaikkien, mutta itse olen ollut hyvin onnellinen jo pidemmän aikaa venäläisen vaimoni kanssa. Kipakka luonteenlaatu käy paremmin yksiin omani kanssa kuin hailakoiden mutta silti sangen vaikeiden silakoiden kanssa. Ja onhan hän hyvin kaunis ja muutenkin aarre tämmöiselle jöröjullikalle. Ja jotta mammoilla saadaan verenpaineet kuntoon heti aamusta, niin sattuu nyt olemaan reilut 10 vuotta nuorempikin.

No mutta sehän on hienoa, ja varmasti on aidosti ja syvästi rakastunut sinuun(lue lompakko ja oleskelulupa)

Vierailija
12/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä se minun verenpaineeseeni liittyy, kiva jos olet onnellinen. Ellei sitten pointtina ole pitää kulisseja pystyssä ulkopuolisille kun huolehdit niin kovin miten muut kokevat parisuhteesi. Siinä vaiheessa kehoitan heittämään feikkaamisen romukoppaan ja etsimään itsellesi aidon ihmissuhteen.

Vierailija
13/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan paineet nouse, vaikka pitäisi ylöspäin saada. Liian alhaiset on, kun hyvät elämäntavat. Ja mulla on 6v nuorempi brittimies. On ihana kun osaa olla kohtelias ja on käytöstavat. Ja sopivan kiihkeä. Osaa hyvin jo suomeakin, vaikka ei kovin montaa vuotta täällä vielä ole asunut.

Vierailija
14/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vain. Itse olen päättänyt, että tahdon yli 180 senttisen portugalittaren. Ehkä espanjatarkin kävisi, mutta muut ei.

180cm on liian pitkä minulle. Mulle on 173cm maksimipituus.

Vierailija
15/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein vain näkee, että naisen ulkomaalaisesta miehestä tulee yleensä mustasukkainen ja kontrolloiva ja ajaa liiton eroon.

Venäläiset ja aasialset naiset taas on nirsoja miehen työn suhteen ja ei siedä alkoholia. 

Veikkaan että ulkomaalaisten kanssa eroprossa jopa suurempi, vaikka kumpikaa ei halua myöntää, katkeruuden ja vihan vuoksi.

Onhan suhde vähänkin aikaa parempi kuin ei mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan