Tuttavaperhe oli ostanut auton vuosimallia 1999
Siis hitto miten vanha rakkine. Missähän museossa niitä edes myydään?
En huolisi ikinä meille mitään vanhaa rotteloa. Eihän sellaisella uskaltaisi lähikauppaa kauemmas lähteä.
Kommentit (12)
Minäkin ostin, mutta 96-vuoden - köyhän ostettava se mihin rahat riittää - edellinen oli kymmenen vuotta tuoreempi tapaus nousevan auringon maasta - kun se hajosi ostin tuon vanha ranskattaren - toivon ajavani, sillä ainakin sata tuhatta - ei se ainakaan huonompi voi olla kuin edellinen - työmatkaa päivittäin 60 kilsaa
Hui apua, nyt äkkiä kriisiapua aplle traumoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Octavia RS 2020.
En lähtis Skodalla hirveästi elvistelemään, mutta kukin tyylillään :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Octavia RS 2020.
Hävettäisi kehua tällaisella autolla. En kertoisi kenellekään jos tuollainen olisi.
Nelivetoinen täyssähkö on tätä päivää.
Vähän asennetta peliin. Vanhassa autossa on luonnetta. Pikku viat korjaa helposti ja kärry kulkee mallikkaasti.
Mulla vuoden 1997 auto, hinta-laatusuhde erittäin hyvä. Ei itketä, jos tulee kolhu. Ei muoviosia moottorissa, ei mystisiä sähkövikoja ja toimii paljon paremmin kuin junan vessa. Ja luotettavammin.
Jos se ei ole Rolls-Royce tms. niin olisivat entisiä tuttavia.
Jos sillä autolla ei ole ajettu kolmea kertaa maapallon ympäri ja se on säännöllisesti huollettu ja korjattu tarpeen vaatiessa niin sillä ajaa vielä pitkään.
En itsekään ostaisi tuliterää autoa, mieluummin laitan rahani sijoitusasuntoihin ja osakkeisiin.
Ap tässä taitaa olla se tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla vuoden 1997 auto, hinta-laatusuhde erittäin hyvä. Ei itketä, jos tulee kolhu. Ei muoviosia moottorissa, ei mystisiä sähkövikoja ja toimii paljon paremmin kuin junan vessa. Ja luotettavammin.
Ai niin, se on oma, eikä osamaksupeli.
Itse olen haaveksinut autosta jo vuosia sitten kun lapsemme syntyi. Olisipa n. pari tuhatta euroa johonkin kotteroon ylimääräistä. Viime "työstä" jäi +-0.
t.Isi-45
Nykyään koulutetut tekevät työmarkkinatukitöitä. Moni hakee Ruotsista kyllä auton, siellä halvempaa ja saa rahoituksen.