Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttääkö miehet kasvovoiteita? Erehdyin laittamaan kasvoihin ja haisee pahalle

Vierailija
11.04.2021 |

Sain ilmaisnäytteen miesten kasvovoidetta Bulldog skincare ja aivan kauhean hajuista, yritin pestä pois eikä haju lähde, käyttääkö miehet oikeasti näitä? Aivan kauhea haju ainakin, mitä järkeä tämmöisessä on? Haiseeko naisten kasvovoiteet myös pahalle?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat käyttää kasvovoidetta osta hajuton tuote.

Kyllä jotkut tuotteet tuoksuvat aivan mielettömästi, eikä niitä pysty käyttämään etenkään hajuherkät ihmiset.

Kentis nyt osaat arvostaa naista, joka käyttää laadukasta hajuvettä, jonka tuntee vain kevyeänä häivähdyksenä hänen lähellään.

Vierailija
2/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat käyttää kasvovoidetta osta hajuton tuote.

Kyllä jotkut tuotteet tuoksuvat aivan mielettömästi, eikä niitä pysty käyttämään etenkään hajuherkät ihmiset.

Kentis nyt osaat arvostaa naista, joka käyttää laadukasta hajuvettä, jonka tuntee vain kevyeänä häivähdyksenä hänen lähellään.

Ei ongelma ole se että tuotteessa on haju kun se on miellyttävä mutta tämä haisee oikeasti pahalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kokemuksia kasvovoiteista? Luulisi olevan naisten lempiaiheita.

Vierailija
4/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kellään ole kokemuksia kasvovoiteista? Luulisi olevan naisten lempiaiheita.

Miesten kasvovoiteet naisten lempiaiheita? Hyvinpä tunnet naiset.

Vierailija
5/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies laittaa apteekin aqualan L-voidetta. Hajusteeton.

Vierailija
6/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaikki hajusteettomia. Käytän kyllä kasvorasvoja, mutta hajustetut kierrän kaukaa.

Vierailija
7/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän tota myös. T:nainen

Vierailija
8/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten kasvovoiteet naisten lempiaiheita? Hyvinpä tunnet naiset.

Kyllähän naisten pitäisi tietää se, että haiseeko miesten Bulldog kasvovoide ja naisten kasvovoiteet yhtä pahalle? 

Vierailija
9/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovoiteita saa myös hajustamattomina. Yleensä miesten ja naisten voiteissa on erilaiset tuoksut (jos ne on hajustettu), kuten myös erilaisissa dödöissä tai muissakin tuoksuissa. Eri valmistajien tuotteet tuoksuvat erilaisille.

Mieheni käyttää ajoittain kasvovoidetta. En ole huomannut, että yksikään voide tuoksuisi pahalle. Itse suosin hajustamattomia voiteita, koska minulla on herkkä iho.

Vierailija
10/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin käyttävät kosteusvoiteita. Käytä Erisania tai LV:tä, niissä ei ole hajusteita. LV:llä taitaa olla miehille vieläpä omat tuotteet. Mutta ihan normaalia hajusteetonta kosteusvoidetta voit käyttää. Ei maksa paljoa Erisan tai LV marketista.

Vierailija
11/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: olen nainen, enkä melkein koskaan käytä saamiani ilmaisnäytteitä. Vain, jos ne ovat hajusteettomia.

Vierailija
12/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin käyttävät kosteusvoiteita. Käytä Erisania tai LV:tä, niissä ei ole hajusteita. LV:llä taitaa olla miehille vieläpä omat tuotteet. Mutta ihan normaalia hajusteetonta kosteusvoidetta voit käyttää. Ei maksa paljoa Erisan tai LV marketista.

Mitä hyötyä kasvovoiteista edes on? En ole koskaan käyttänyt ja iho on pysynyt hyvänä.

Vierailija
13/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä kasvovoiteista edes on? En ole koskaan käyttänyt ja iho on pysynyt hyvänä.

On myös joitakin harvoja naisia, jotka ovat selvinneet ilman kasvovoiteita. Mutta yleensä ihminen  tarvitsee vähän kosteutusta. Ihot ovat erilaisia.

Vierailija
14/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten erinomainen tuote: Aqualan L on rauhoittanut minun pintakuivaa couperosaista ongelmaihoani. Voide sopii myös käsille, vartalolle ja kantapäihin.

Vierailija
15/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänkö kasvovoiteita? Ei ole edes koskaan tullut mieleen.

M43

Vierailija
16/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei olekuiva iho, siksi et tiedä.

Vierailija
17/17 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni pitää eniten hajusteettomista tuotteista tai erittäin kevyesti tuoksuvista. Voiteen pitää myös imeytyä hyvin. Ei käytä kosteusvoidetta säännöllisesti vaan lainailee välillä minun tuotteita. Esimerkiksi Lumenen tuotteet ovat hänelle liian tuoksuvia mutta Atopik Hydrate -tuotteista pitää.

Jos mies haluaa tuoksua, niin hän laittaa Nivean aftershavea.