Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+40 v naiset, miten seksuaalisuutenne on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana?

Vierailija
11.04.2021 |

Tämä kiinnostaa paljon! Itsellä libido kyllä valitettavasti laskenut ja muut asiat tuntuvat nykyisin tärkeämmiltä.

N42

Kommentit (8)

1/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan toiste päin. Kun täytin 40 v niin sen jälkeen tapahtui itselleni jotain ja petipuuhat on todellakin maistunut. Toki muutamankin viikon taukoja voi tulla, mutta sitten taas voi olla viikonloppu kun mikään ei riitä. Korostan vielä, että olen ollut saman miehen kanssa yhdessä kohta 28 vuotta. Hän on aina halunnut, mutta yhdessä on pysytty myös niinä heikompina vuosina kun minun halut oli kadoksissa (ei toki seksitöntä, mutta vähäistä).

Nyt olen siis 48 vuotias.

Vierailija
2/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan vaan tahti kiihtyisi. Vahinko, että miehelle kävi ihan päinvastoin. Päivittäinen omakiva ei riitä, mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Itselläni ihan toiste päin. Kun täytin 40 v niin sen jälkeen tapahtui itselleni jotain ja petipuuhat on todellakin maistunut. Toki muutamankin viikon taukoja voi tulla, mutta sitten taas voi olla viikonloppu kun mikään ei riitä. Korostan vielä, että olen ollut saman miehen kanssa yhdessä kohta 28 vuotta. Hän on aina halunnut, mutta yhdessä on pysytty myös niinä heikompina vuosina kun minun halut oli kadoksissa (ei toki seksitöntä, mutta vähäistä).

Mulla sama. Harmikseni olen sinkku, mutta tavallaan koen, että ois ihanaa, kun kotona ois about päivittäin-panohaluinen mies, joka vähän määräilisi...

Siis 41-vuotiaaksi luulin olevani aseksuaali 😄

Sen jälkeen olen ollut paljon halukkaampi, aiemmin en siis koskaan ollut.

48v.

4/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38452 kirjoitti:

Mulla sama. Harmikseni olen sinkku, mutta tavallaan koen, että ois ihanaa, kun kotona ois about päivittäin-panohaluinen mies, joka vähän määräilisi...

Siis 41-vuotiaaksi luulin olevani aseksuaali 😄

Sen jälkeen olen ollut paljon halukkaampi, aiemmin en siis koskaan ollut.

48v.

Kirjoitin tuossa aiemmin ja myös 48v. Hymyilyttää itseäni myös tuo muutos mikä minussa on tapahtunut, nykyään varataan hotellihuone ja/tai lähdetään mieheni kanssa kaksisteen mökille ja minulla on mielessäni vain petipuuhat jopa niin, että välillä on vaikea mökille asti päästä. Ihan hullua. Toki harrastetaan kotonakin, mutta samassa asunnossa asuu teinejä niin ei se sama ole. Ikää myöten minusta tullut rennompi ja hyväksyvämpi itseäni kohtaan, orgasmin saanti helpottunut ja ekan kerran hankin jopa leluja. Täytyy kyllä sanoa, että mulla on ihana mies .... ei hämmästy mistään ja on aina halukas kun minä innostun ja todellakin ollaan oltu 28 vuotta yhdessä.

Vierailija
5/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin itseni ei seksuaaliseksi, mutta jotain tapahtui täytettyäni 44. Seksi on mielessä joka päivä. Useampi vuosi mennyt näin.

Vierailija
6/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantuu vaan! 

Vierailija
7/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hävinnyt jonnekin. Itsetyydytystä harrastan muutaman kerran kuussa, mutta seksi toisen ihmisen kanssa ei enää kiinnosta. Saan niin paljon enemmän liikunnasta, luonnosta tai vaikkapa mukillisesta kahvia kuin mitä seksi pystyy tarjoamaan.

Vierailija
8/8 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla niin, että silloin kun kroppa olisi kunnossa, ei ole haluja/kumppania ja sitten kun olisi niin kroppa on p*skana? :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi