Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet putkassa?

Vierailija
10.04.2021 |

Itse olin nuorena kun juotiin kavereiden kanssa siideriä ja kimpaannuin kun poliisi kaatoi minunkin siiderini maahan vaikka mulla oli ikää. Vähän avauduin ja en suostunut lähtemään poliisin käden osoittamaan suuntaan kun olin menossa juuri vastakkaiseen suuntaan kaverin luokse. Kiersin poliisiauton ja yritin lähteä toiseen suuntaan, niin nappasivat kiinni ja laittoivat käsiraudat. Siitähän mulla meni hermo lopullisesti ja sätkyttelin vähän vastaan ja sitten laitettiin jalatkin kiinni käsiin ja minut nostettiin maijan lattialle mahalleen. Kiva oli maata kovalla alustalla kädet ja jalat niputettuna kuoppaisella tiellä. Sitten vielä laittoivat putkaan ilman että irroittivat, kun kävin muka liian kuumana. Varmaan pari kolme tuntia sain kärvistellä putkan lattialla patjan päällä ennen kuin suvaitsivat tulla vapauttamaan raajani. Päästivät pois vasta seuraavana iltana. Oli kaverit vähän huolissaan, kun en saanut millään ilmoitettua että olen vankina.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta fantasiani on että komeat ronskit poliisisedät nappaisivat minut ja laittaisivat käsirautoihin ja veivät putkaan, riisuisivat alasti ja käyttäisivät hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä