Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista neuvoa kaivataan!

Vierailija
14.08.2006 |

Osaako joku kertoa miten toimia kun tilanne tämä: Mulle tuli viime viikolla noidannuoli selkään ja mies joutu jäämään töistä pois kun en pystynyt hoitamaan meidän lapsia. Olen siis äitiyslomalla. Nyt miehen työnantaja ei maksa palkkaa niiltä päiviltä kun oli kotona, eikä myöskään kelasta saa korvauksia tälläisissä tapauksissa.

Onko mitään paikkaa mistä voisi korvauksia kysellä? Jos jollain on tietoa niin kiitos jo etukäteen!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sossussa asioinnut, ajattelin vaan josko heiltä saisi rahaa niistä päivistä? Vai mitä mieltä olette?

Vierailija
2/6 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lääkärintodistuksen, jonka mies vei töihin ja sai olla siis kolmepäivää kotona. En tiedä riippuuko työnantajasta ja alasta, vai onko tuohon joku laki? Miehen työehtosopimusta kannattaa lukea tai soittaa liittoon niin ei turhaan arvaile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta päivästä tulisi palkka, mutta loppu onkin sitten palkatonta. kyllä siinä päivässä ehtii hoidot järjestelemään

Vierailija
4/6 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos miehesi työnantaja ei halua maksaa, niin mikään pakko ei ole.

Vierailija
5/6 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdeltä kuulta jää tulot hieman pienemmäksi, siirretään edellisen kuun ylijäämä sille. Eli sossusta ei saa apua työtätekevät ihmiset joilla tulee äkillinen rahapula.

Vierailija
6/6 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä sairasloma selästä, mutta ei kai auta muu kun syödä hernekeittoa pari viikkoa =) niin mä vähän ajattelinkin ettei sossuun kannata edes soittaa. Mut kiitos kuitenkin kaikille vastanneille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi