Kolmen viikon päästä alkaa kesäloma
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mullakii!!
Hei hyvä en oo ainoa. Hyvää lomaa!
ap
Menee vielä 8 viikkoa ennen kuin alkaa 10 viikon loma
Hyvää lomaa sitten kun se koittaa :) mutta mitä te teette sitten heinäkuussa kun koko muu Suomi lomailee ja teillä loma jo kaukana takana?
Kahden viikon päästä alkaisi talviloma.
Mulla alkaa 10.5. Ihanaa, kun ei tarvitse kauan odottaa. Olen nykyisin viikolla aina töiden jälkeen niin väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää lomaa sitten kun se koittaa :) mutta mitä te teette sitten heinäkuussa kun koko muu Suomi lomailee ja teillä loma jo kaukana takana?
Töitä. Kesäloma on joku toukokuussa tai syyskuussa, koskaan en ole saanut pitää kesä-, heinä-, tai elokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo mitään paineita olla niin kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä. Kesäloma on joku toukokuussa tai syyskuussa, koskaan en ole saanut pitää kesä-, heinä-, tai elokuussa.
Ahaa ymmärrän. No loma se on joka tapauksessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo mitään paineita olla niin kuin muut.
Meillä työnantaja toivoo, että lomat pidetään heinäkuussa kun töiden puolesta hiljaista.
Mullakii!!