Mitä mieltä olet siitä, että koiranulkoiluttaja laittaa lenkillään omakotitalosi ulkoroskikseen koirankakkapussin?
Pitäisikö koiranulkoiluttaja viedä koirankakkapussi kotinsa roskikseen vai onko ok jättää se lenkillä muiden roskikseen?
Kommentit (100)
Minua ei haittaa vaikka laittaisivat sen kakkapussin roskikseeni.
Se mikä minua haittaa on että monet antavat koiransa kakata lähelle eivätkä viitsi sitä pois korjata.
Jos on se merkki roskiksessa niin laitan.
Minulla on roskiksessa kakkapussien laittamisen salliva tarra. https://www.koirankakkaroskis.fi/
Parempi pussi roskiksessa kun paskakasa postilaatikon juurella.
Etkö tiennyt, että jotkut omakotiasujat merkitsevät ulkoroskiksen, yleensä koiran kuvalla, merkiksi, että sinne saa tiputtaa pussukan. Koiran ulkoiluttajat tietävät.
Ennemmin kakkapussi roskiin kuin se kakkaläjä portinpieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vihaan koiria, tasan tarkkaan en halua tuollaista ydinjätettä edes roskikseeni. Jos on itse koiran vaivoiksensa hankkinut, niin saakoon nauttia myös sen p-skan kantamisesta.
Ota pienet torkut niin rauhotut.
Ei haittaa. Olen laittanut tarran roskikseeni merkiksi että sinne saa laittaa kakkapussit.
Ei saa jättää. Tämän takia jouduin ottamaan roskiksen pois tien vierestä. Itselläni on tyhjennys kahden kuukauden välein; ei ole mukava, jos pohja on sonnassa.
En laita yksityisten roskiksiin. Vien yleisiin roskiksiin. Itse asun rivitalossa ja sen roskikseen saa laittaa.
Riippuu kai siitä voiko se pussi hajota ja onko hyvin solmittu. Ettei käy kuten kävelytien laitojen roskikset, joista leimahtaa ympäristöön saaste, ettei voi hengittää metrien säteellä.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kakkapussi roskiin kuin se kakkaläjä portinpieleen.
Siinäkö ne on vaihtoehdot? Että joko sallit roskiksesi täyttämisen paskapusseilla tai sitten mielenosoituksellisesti paskatetaan koira portinpieleen.
Ei saa laittaa, koska säiliöön kerätään vain tietyt asiat. Meillä kierrätetään jätteet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on roskiksessa kakkapussien laittamisen salliva tarra. https://www.koirankakkaroskis.fi/
Niin meilläkin ja toivon että nämä leviäisivät vielä laajemmalle. Yleisiä roskiksia on aivan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin meilläkin ja toivon että nämä leviäisivät vielä laajemmalle. Yleisiä roskiksia on aivan liian vähän.
Sen paskapussin voi kantaa ihan omaan roskikseen asti, ei se niin paljoa paina.
Saa laittaa. Enemmän ärsyttää paskaan astuminen kävelyllä ja näiden paskakenkien putsaaminen.
Hienoa, että hän laittaa sen roskikseen, eikä jätä maahan lojumaan. Parempi roskiksessa, kuin portinpylvään juuressa! Ei se varmaankaan lkisää yhtään Sinun kustannuksiasi, vaikka säästää sinut korjaamisen vaivalta!
Ei ole tullut mieleenikään, että joku voisi toimia noin härskisti? Ettei olisi pelkkä provo?
Ei tulisi mieleenikään tuupata omia roskiani random-ihmisten roskiksiin. Toisaalta aika pöyristyttäviin asioihin olen koiranomistajien omin silmin nähnyt kykenevän, joten sikäli en ihmettelisi. Ei ole mielestäni normaalia, että yhdenkään perheenjäsenen paskat jätetään tien poskeen, että sikäli tietysti hyvä, jos jätteet ylipäätään kerätään talteen.
Juoppo kirjoitti:
Parempi pussi roskiksessa kun paskakasa postilaatikon juurella.
Tässä uusi hieno sananlasku. 😄
Saa jättää, eipä pussi tai pari siellä seassa mitään merkkaa.