Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet siitä, että koiranulkoiluttaja laittaa lenkillään omakotitalosi ulkoroskikseen koirankakkapussin?

Vierailija
10.04.2021 |

Pitäisikö koiranulkoiluttaja viedä koirankakkapussi kotinsa roskikseen vai onko ok jättää se lenkillä muiden roskikseen?

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jättää, eipä pussi tai pari siellä seassa mitään merkkaa.

Vierailija
2/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa vaikka laittaisivat sen kakkapussin roskikseeni.

Se mikä minua haittaa on että monet antavat koiransa kakata lähelle eivätkä viitsi sitä pois korjata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on se merkki roskiksessa niin laitan.

Vierailija
4/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on roskiksessa kakkapussien laittamisen salliva tarra. https://www.koirankakkaroskis.fi/

Vierailija
5/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pussi roskiksessa kun paskakasa postilaatikon juurella.

Vierailija
6/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiennyt, että jotkut omakotiasujat merkitsevät ulkoroskiksen, yleensä koiran kuvalla, merkiksi, että sinne saa tiputtaa pussukan. Koiran ulkoiluttajat tietävät.

Vierailija
7/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin kakkapussi roskiin kuin se kakkaläjä portinpieleen. 

Vierailija
8/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan koiria, tasan tarkkaan en halua tuollaista ydinjätettä edes roskikseeni. Jos on itse koiran vaivoiksensa hankkinut, niin saakoon nauttia myös sen p-skan kantamisesta. 

Ota pienet torkut niin rauhotut.

Vierailija
9/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Olen laittanut tarran roskikseeni merkiksi että sinne saa laittaa kakkapussit.

Vierailija
10/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jättää. Tämän takia jouduin ottamaan roskiksen pois tien vierestä. Itselläni on tyhjennys kahden kuukauden välein; ei ole mukava, jos pohja on sonnassa.

Vierailija
11/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita yksityisten roskiksiin. Vien yleisiin roskiksiin. Itse asun rivitalossa ja sen roskikseen saa laittaa.

Vierailija
12/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai siitä voiko se pussi hajota ja onko hyvin solmittu. Ettei käy kuten kävelytien laitojen roskikset, joista leimahtaa ympäristöön saaste, ettei voi hengittää metrien säteellä.

Vierailija
13/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin kakkapussi roskiin kuin se kakkaläjä portinpieleen. 

Siinäkö ne on vaihtoehdot? Että joko sallit roskiksesi täyttämisen paskapusseilla tai sitten mielenosoituksellisesti paskatetaan koira portinpieleen.

Vierailija
14/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa laittaa, koska säiliöön kerätään vain tietyt asiat. Meillä kierrätetään jätteet.

Vierailija
15/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on roskiksessa kakkapussien laittamisen salliva tarra. https://www.koirankakkaroskis.fi/

Niin meilläkin ja toivon että nämä leviäisivät vielä laajemmalle. Yleisiä roskiksia on aivan liian vähän.

Vierailija
16/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin meilläkin ja toivon että nämä leviäisivät vielä laajemmalle. Yleisiä roskiksia on aivan liian vähän.

Sen paskapussin voi kantaa ihan omaan roskikseen asti, ei se niin paljoa paina.

Vierailija
17/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa. Enemmän ärsyttää paskaan astuminen kävelyllä ja näiden paskakenkien putsaaminen.

Vierailija
18/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että hän laittaa sen roskikseen, eikä jätä maahan lojumaan. Parempi roskiksessa, kuin portinpylvään juuressa! Ei se varmaankaan lkisää yhtään Sinun kustannuksiasi, vaikka säästää sinut korjaamisen vaivalta!

Vierailija
19/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut mieleenikään, että joku voisi toimia noin härskisti? Ettei olisi pelkkä provo?

Ei tulisi mieleenikään tuupata omia roskiani random-ihmisten roskiksiin. Toisaalta aika pöyristyttäviin asioihin olen koiranomistajien omin silmin nähnyt kykenevän, joten sikäli en ihmettelisi. Ei ole mielestäni normaalia, että yhdenkään perheenjäsenen paskat jätetään tien poskeen, että sikäli tietysti hyvä, jos jätteet ylipäätään kerätään talteen. 

Vierailija
20/100 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppo kirjoitti:

Parempi pussi roskiksessa kun paskakasa postilaatikon juurella.

Tässä uusi hieno sananlasku. 😄