Olen kasvojen ihosta, varsinkin suun tienoilta tosi oranssi. Ollut tavallaan aina, mutta vanhemmiten yhä enemmän. Aihetta huoleen?
Silmänvakuaiset ovat valkoiset, muuten olisin mennyt jo lääkäriin. Olen 73/167 , en käytä alkoholia.
Pitääkö tätä tutkituttaa?
Kommentit (13)
Enkä ikinä ottanut aurinkoa, inhoan auringossa oloa. Olen aina ollut kalpeanaama, paitsi nyt tullut tuo oranssisuus. Ap
Olet muuttumassa trumpiksi. No hätä.
Olet muuttumassa samanlaiseksi appelsiini pääksi kuin Donald Trump
Kannatta olla tosi varovainen. Yksi oranssinaama sotki tässä taannoin pahasti monta juttua.
Syötkö paljon porkkanaa?
Ainahan noista tulee maksa yms. Mieleen. Täältä ei tosin kannata neuvoja kysyä siitä kannattaako mennä lääkäriin.
Nyt nauran täällä jo ääneen. Ootte ihania :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Syötkö paljon porkkanaa?
Ainahan noista tulee maksa yms. Mieleen. Täältä ei tosin kannata neuvoja kysyä siitä kannattaako mennä lääkäriin.
Syön tosi paljon kasviksia: porkkanoita, bataattia, paprikaa, tomaatteja lanttua, siis paljon oranssia joka päivä :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö paljon porkkanaa?
Syön tosi paljon kasviksia: porkkanoita, bataattia, paprikaa, tomaatteja lanttua, siis paljon oranssia joka päivä :) Ap
Kannattaa pyyhkiä suupielet noiden oranssien kasvisten syönnin jälkeen.
Tietyt ravintolisät ja vitamiinit muuttavat ihon oranssiksi.
En käytä mitään ravintolisiä, enkä ota vitamiineja purkista. Ap
Aika tavallinen ihon ikääntymismuutokshan tuo on, ei vaadi tutkimuksia. Pääasiallinen aiheuttaja aurinkovauriot.