Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkipussisi on tyhjä. Saat ostaa marketista kasvojenpuhdistuksen, kosteusvoiteen ja meikit. Sinulla on 40 euroa

Vierailija
09.04.2021 |

Mitä ostat?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Ruohonjuuri ei kelpaa marketiksi, niin myös Cittari myy esim Cattier-sarjaa. Kympillä saa riittoisan putsarin, erilaisia vaihtoehtoja. Tässä siis se luomun ostaja. Tykkään myös että Euroopassa tehtyjä suosikkimerkkini.

Vierailija
42/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin tuotteita ostaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod.näk. onnistuisi marketista eikä 40 eurolla. Olen jostain syystä allerginen suunnilleen kaikille kasvojen kosteusvoiteille ja ripsiväreille (ja monille muillekin kosmetiikkatuotteille), joten noihin kahteen se 40 € sitten aika lailla meneekin, ellei metsästäisi tarjouksia. Puhdistusgeelin saisi toki vielä mukaan tuohon hintaan:

- Madara Nokkonen DD Sensitive Balm (kasvovoide) ~19 €

- Lumene Blueberry Sensitive Mascara Black (ripsari) ~17 €

- LV (puhdistusgeeli) ~4 €

Puuttumaan jäisi:

- HURRAW! (huulirasva) ~6 €

- Max Factor Pan Stik (peiteväri) ~ 12 €

- Lumene CC Color Correcting (puuteri) ~18 €

Vierailija
44/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean harva ostaisi kasvoveden! Mun mielestä se on lähestulkoon tärkein tuote ihonhoidossa.

Samaa mieltä! Vähän ihmettelen näitä vastauksia, joissa ainoa puhdistustuote on meikinpoistoliinat tai misellivesi.

Vierailija
45/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean harva ostaisi kasvoveden! Mun mielestä se on lähestulkoon tärkein tuote ihonhoidossa.

Mieluummin ottaisin vaikka LV kosteuttavan seerumin tilalle, sais iho kunnon kosteutuksen pesun jälkeen, kun laittaisi kasvovoiteen alle.

Vierailija
46/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vichy miselliveden haen apteekista koska akneiho ja tuo on paras, 15€. CeraVe kosteusvoide 10€. CC meikkivoide 15€. Rahat mennyt.

Vinkki! Vichy ja Loreal misellivedet ovat ihan samaa kamaa, mutta Loreal paljon halvempi. Tutkittu incit.

Vierailija
47/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin apteekista CeraVe -merkkisen miselliveden puhdistukseen, samanmerkkisen kasvorasvan, Lumenen CC light  meikkivoiteen ja rimmelin stay matte puuterin.

Vierailija
48/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Vähän ihmettelen näitä vastauksia, joissa ainoa puhdistustuote on meikinpoistoliinat tai misellivesi.

Kasvovesi ei kyllä tuo puhdistukseen paljon mitään, jos meikkiä tarkoitus pestä, mieluummin vaikka meikinpoistoliinat JA misellivesi.

Vierailija
49/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sen käyttötarkoitus ollut aina ihan mysteeri.

Mitä sen kuuluisi tehdä iholle?

Vierailija
50/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

L300-sarjasta

- puhdistusvaahto

- kasvovesi

- seerumi

- c-vitamiini päivävoide

- silmänympärysvoide

Essence what a fake -ripsiväri

Essence kulmakynä

En tiedä riittääkö noihin 40 euroa..

Vierailija
51/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt kasvovettä, iho on loistavassa kunnossa ja meikkaan päivittäin. Kyllä meikit lähtevät vedellä ja saippualla (käytän koko vartalolle Lactacyd-pesunestettä).

Vierailija
52/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvovesi ei kyllä tuo puhdistukseen paljon mitään, jos meikkiä tarkoitus pestä, mieluummin vaikka meikinpoistoliinat JA misellivesi.

Kasvovesi ei olekaan puhdistustuote vaan kosteutuksen ensimmäinen vaihe. Pintakuiva iho tarvitsee enemminkin vesikosteutta kuin paksuja voiteita. Kasvovesi taputellaan iholle käsin, pumpulilla pyyhkimisen voi unohtaa.

Vierailija
53/54 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvovesi ei olekaan puhdistustuote vaan kosteutuksen ensimmäinen vaihe. Pintakuiva iho tarvitsee enemminkin vesikosteutta kuin paksuja voiteita. Kasvovesi taputellaan iholle käsin, pumpulilla pyyhkimisen voi unohtaa.

Luitko kommentin johon vastasin?

Vierailija
54/54 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän