Mikä tätä miestä vaivaa? (On ihan liian ihana!!)
Elikkä tapailen miestä, joka hemmottelee mut pilalle kukkasilla ja kaiken maailman ravintola-illallisilla. Esimerkkinä sain jouluna yhteensä 15 eri kukkasta ja lahjat päälle. Kun me nähdään, mies on ostanut kaikenlaista herkkua ja mättöä. Oonko ihan kamala ihmisperse, kun ahdistun välillä tästä kaikesta ja mies ei tätä lainkaan ymmärrä. Mulle riittäisi, että saan viettää aikaa tämän miehen kanssa, ILMAN että luvassa olisi herkkuja tai kukkasia. Toki ne on ihania yllätyksiä, mutta silti.. Musta tuntuu, että mies on ihan liian hyvä minulle ja on kokoajan sellainen olo, että oon hänelle velkaa niin paljon. Saako kukaan kiinni tästä mun ajatusmaailmasta? Tiedän, että oon enemmän kuin onnellinen, että tällaisen miehen oon tavannut. Tulisiko teille tämmöisiä ajatuksia vai olisitteko vaan onnenne kukkulalla?
Kommentit (23)
Älä muuta liian pikaisesti yhteen asumaan vaan tutustu ensin kunnolla!
Itkijämummot täällä taas masentamassa.
Mies on hullaantuntu ap:sta, eli enemmän kuin "tavallisesti" ihastunut. Voi tapahtua ns. normaaleillekin joskus tällainen. Tietysti se vakautuu kun tapaamismääriä on kertynyt enemmän. Tiedän kun on käynyt näin. En alkanut mitään stalkata tms.
Voihan ap sanoa miehelle, ettei aina tarvitsisi mitään tuollaista hankkia. Ymmärrettävää että alkaa epäilyttää. Jos mies on normaali tilapäisesti sekaisin menneiden aivokemikaaliensa takana niin ymmärtää kyllä.
Millaisia toisia puolia paljastui?