Saako mies edetä reittä pitkin?
Tasa-arvon vuoksi senkin pitäisi olla sallittua?
Kommentit (15)
Etenihän prinssi Philipkin, miksipä ei sitten tavis.
Vierailija kirjoitti:
Itse ei tainnut ajatella niin. Olisi varmaan mieluummin jatkanut omaa uraansa, kuin ruvennut kuningattaren perässähiihtäjäksi.
Mielellään, ois kovin tylsää jos jo polven kohdalle tyssäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ei tainnut ajatella niin. Olisi varmaan mieluummin jatkanut omaa uraansa, kuin ruvennut kuningattaren perässähiihtäjäksi.
Ilman suotuisaa naimakauppaa hän hiihtelisi varmaan vieläkin sukulaisten residenssistä toiseen armopalojen varassa. Tai siis tähän aamuun asti.
Miesten ei ole perinteisessä patriarkaalisessa ja arvokonservatiivisessa maailmassa juurikaan tällaiseen tarvinnut turvautua.
Mutta varmasti tällaistakin on tapahtunut ja tapahtuu.
Erään suomalaisen miespuolisen vihreän ministerin avustaja ainakin on tainnut tehdä näin...
Toisin päin on huomattavasti yleisempää, edelleen.
No kukas sen kieltäisi? Muistan aikanaan erään nuoren miehen (ja ilmeisen naisten makuun olleen) pitäneen vispilänkauppaa yhden ison ja tunnetun firman naisdirikan kanssa (ei ollut toimari). Vuoden sisällä oli pääliköksi ylenny ja siitä hetken päästä vaihtoi firmaa.
Jos resurssit antavat siis myöten niin mikäs siinä, mutta kyllä tuo dirikka muistaakseni sen näköinen oli, että ei taitaisi ihan joka pojalla ollut kykyä viedä hommia happy endiin asti. Eli kyllä tuosta itsekin hinnan joutuu maksamaan.
Naisten harrastama miesten seksuaalinen hyväksikäyttö työpaikoilla oli iso asia jo 1994
Haluan suojella miesten neitseellistä viattomuutta ja sanon että ei kannata. Myöhemmin katuu. Ellei ole vannoutunut pelimies tai ei välitä.
Ap: Ei kai siinä mitään laitonta ole. Moraalitonta ehkä, mutta sehän venyy nyt muutenkin.
Mun reittä pitkin sais sopiva mies edetä.