Ihmiset luulevat, että olen säälittävä miehenkaipuinen nainen - oikeasti haaveilen naisesta
Olen ikisinkkunainen ja jotkut vähän säälivät minua ja vähän naureskelevat, kun mulla ei ole ollut vuosikausiin miestä. Mutta en ole edes miehistä kiinnostunut, vaan haluaisin just tietynlaisen naisen, jollaisia on erittäin harvassa. Olen ihastunut yhteen naiseen, mutta ihastukseni ei ole valmis tai halukas suhteeseen kanssani. En ole kohdannut toista hänen kaltaistaan missään.
Koetin tuossa vuosi-pari sitten innostua miehistä, mutta miehet ovat toistaiseksi kiinnostaneet vain kaverimielessä. Ärsyttää vain ihmisten olettamukset, kun eivät tiedä oikeasti koko totuutta. Onko muita kaltaisiani säälittyjä sinkkuja?
Kommentit (9)
On olemassa niitä "viiden kirjaimen miehiä". En ole vastaava naispuolinen, mutta olen ratkaissut läheisyydenkaipuuni ongelmat omatoimisesti, tosin siten, että paras ystäväni naureskeli minulle, kun kuulin siitä, miten tuotan läheisyydentunnetta itselleni yksinäisyydessä.
Miksi ihmiset naureskelee, oikeesti mistä tiiät? Aika ikäviä porukoita tunnet jos sinkkuus on ilkunnan aihe.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa niitä "viiden kirjaimen miehiä". En ole vastaava naispuolinen, mutta olen ratkaissut läheisyydenkaipuuni ongelmat omatoimisesti, tosin siten, että paras ystäväni naureskeli minulle, kun kuulin siitä, miten tuotan läheisyydentunnetta itselleni yksinäisyydessä.
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
M G T O W
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset naureskelee, oikeesti mistä tiiät? Aika ikäviä porukoita tunnet jos sinkkuus on ilkunnan aihe.
Paras ystäväni ja pari muutakin läheistä aina toisinaan syyllistävät minua, kun en ole löytänyt parisuhdetta. Mutta en edes kiinnostu kovin helposti kenestäkään.
Vierailija kirjoitti:
Okei - kiitti tiedosta.
Kiinnostaisi tietää, onko muita hengenheimolaisiani paljon. Ärsytti sekin, kun jo teininä ja parikymppisenä kyseltiin, että "onkos jo poikaystävää löytynyt?" ja sain nolostuneena kierrellä ja kaarrella ja selitellä sukulaistädeille, miksi ei ole löytynyt.
Taidan olla ainoa tämän asian kanssa. Huoh.
No onneksi tuo ei ole yhtään säälittävää.