Verovaroista palkkansa saava Juhana Vartiainen on enemmän vasuri kuin kokoomuslainen.
Vartiainen kovasti esiintyy puheissaan yrittäjähenkisenä ja tulonsiirtoja vastustavana poliitikkona, mutta käytännössä mies on tainnut saada jo pitkään (ellei aina?) palkkansa veroeuroista. Nyt hän heräsi puolustamaan verovaroja räikeästi hyödyntänyttä vasurisiskoaan Tytti Yli-Viikaria. Arvoissaan muutenkin Vartiainen edustaa ja puolustaa vasemmistolaista uusliberalismia, joten piilokommarihan tuo on, mutta harhaisesti vaikuttaa kokoomusleirissä.
Kommentit (15)
"käytännössä mies on tainnut saada jo pitkään (ellei aina?) palkkansa veroeuroista"
Ketkäs kokoomuksessa eivät muka ole tällaisia? :D
Vierailija kirjoitti:
Pitikö otsikossa lukea "kokoomuslaisen" sijaan "oikeistolainen", sillä tuollaisiahan kokoomuslaiset yleensä ovat.
No joo otsikko olisi voinut toimia niin paremmin.
Yli-Viikari ei ole vasemmistolainen. Nuorena oli vihreä kuten Halla-aho, nykyisin kokoomuslainen.
Vierailija kirjoitti:
Yli-Viikari ei ole vasemmistolainen. Nuorena oli vihreä kuten Halla-aho, nykyisin kokoomuslainen.
Yli-Viikarin puoluekannasta nykyisin ei mulla ole mitään varmaa tietoa, mutta käyttäytymisen perusteella veikkaisin heti kokoomusta.
Vartiainen ei älyä erota pormestariehdokkuudesta itse näköjään. Joutuukohan kokoomus vaihtamaan hänet vielä pakolla?
Uusliberalismi eli yksityinen omistusoikeus, vapaat markkinat ja vapaakauppa on siis vasemmistolainen tai peräti kommunistinen aatesuuntaus. Jopas jotakin, silloin kun minä olin nuori kommunismi tarkoitti yhteisomistukseen perustuvaa yhteiskuntamallia, tai pahimmillaan jopa rahatonta yhteiskuntaa. Hei nuoriso! Se että jokin asia on vastenmielinen ei tarkoita sitä että se on myös kommunismia!
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen ei älyä erota pormestariehdokkuudesta itse näköjään. Joutuukohan kokoomus vaihtamaan hänet vielä pakolla?
Kokoomuksen kannattaisi laittaa Vartiainen sivuun. Mies hölöttää aivan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomushan on itse hyväksynyt hänet ehdokkaakseen, pösilö.
Vierailija kirjoitti:
Uusliberalismi eli yksityinen omistusoikeus, vapaat markkinat ja vapaakauppa on siis vasemmistolainen tai peräti kommunistinen aatesuuntaus. Jopas jotakin, silloin kun minä olin nuori kommunismi tarkoitti yhteisomistukseen perustuvaa yhteiskuntamallia, tai pahimmillaan jopa rahatonta yhteiskuntaa. Hei nuoriso! Se että jokin asia on vastenmielinen ei tarkoita sitä että se on myös kommunismia!
Vasemmisto ja vihreät ovat tunnettuja liberaalien arvojen ajamisesta, kuten intersektionaalinen feminismi, sukupuolivähemmistöt, translaki jne. Uusliberalismi on sitten laajempi aatesuuntaus, jos kerran siinä on kyse myös yksityisestä omistusoikeudesta ja vapaista markkinoista. Nämä asiat eivät ole mustavalkoisia vaan aatteet näyttävät menevät myös ristiin. Kommarikorttia kyllä sotketaan usein joka paikkaan väärin perustein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ja vihreät ovat tunnettuja liberaalien arvojen ajamisesta, kuten intersektionaalinen feminismi, sukupuolivähemmistöt, translaki jne. Uusliberalismi on sitten laajempi aatesuuntaus, jos kerran siinä on kyse myös yksityisestä omistusoikeudesta ja vapaista markkinoista. Nämä asiat eivät ole mustavalkoisia vaan aatteet näyttävät menevät myös ristiin. Kommarikorttia kyllä sotketaan usein joka paikkaan väärin perustein.
Koko porvari-sosialisti jaottelu on vanhanaikanen ja turha. Kaikkien kannattas pyrkiä siihen että työ ja yrittäjyys kannattaa sekä on lisäksi myös hyvä sosiaaliturva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko porvari-sosialisti jaottelu on vanhanaikanen ja turha. Kaikkien kannattas pyrkiä siihen että työ ja yrittäjyys kannattaa sekä on lisäksi myös hyvä sosiaaliturva.
Ei kai sosialistiksi muita nimittele enää kuin Soini ja ehkä jotkut kokoomuslaiset?
Botti vartiainen on melkoinen hupi-ukko jopa sekoomuslaiseksi. Vaikea uskoa että sitäkin jotkut äänesti.
Sosialisti, joka haluaa kyykyttää köyhiä. Ihan tavallinen sosialisti, siis.
Pitikö otsikossa lukea "kokoomuslaisen" sijaan "oikeistolainen", sillä tuollaisiahan kokoomuslaiset yleensä ovat.