Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vinkkejä kuntoon pääsemiseksi

Vierailija
09.04.2021 |

Heippa, kaipaisin vinkkejä miten täydentää seuravaa kuntoilu ja ruokavalio ajatusta, jotta saisin lisää kiinteyttä ja muutaman kilon pois.

- Salitreeni 4 kertaa viikossa
- Kävelylenkki 2-3 kertaa viikossa
- Pyöräily n. 50-70 kilometriä viikossa

Herkkupäivinä minulla pe ja la, silloin saa syödä esim pizzaa tai hakea noutoruokaa. Syön lakto-ovo kasvisruokaa proteiinipainotteisesti enkä käytä alkoholia. Vaikka olen jatkanut tätä rutiinia jo kuukausia, tuntuu ettei mitään tapahdu. Arkisin syön aika vähän, n. 1500-2000 kaloria. Mietin että syönkö liian pienesti?

En tavoittele mitään bikini-fitness kehoa tai hurjaa muodonmuutosta, tykkään urheilla ja teen sitä sen takia. Muutama kilo (+10 kg ylipainoa) on kertynyt kun en jaksanut vuosiin tehdä mitään.

Kommentit (3)

1/3 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo siis olemassaoleva treeniohjelmasi, vai suunnitelma? Jos se on suunnitelma, niin aloittaisin vähemmällä, ettei ala jo alussa kyllästyttämään. Jos tykkäät noista kaikista lajeista, niin mikä siinä. Itse olen leikkisämpi ja otan salitreenin sijaan kehonpainojumppaa/kiipeilyä/ulkolaitteita ym. Ja muutenkin vaihtelusta pidän. Syöt sopovasti, mutta tuo pizza kyllä taitaa pitää painoa koholla. Punnitsetko raaka- aineet, joita käytät ruokavaliossasi, vai onko tuo kalorimäärä mutu-tuntumaa?

Vierailija
2/3 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Onko tuo siis olemassaoleva treeniohjelmasi, vai suunnitelma? Jos se on suunnitelma, niin aloittaisin vähemmällä, ettei ala jo alussa kyllästyttämään. Jos tykkäät noista kaikista lajeista, niin mikä siinä. Itse olen leikkisämpi ja otan salitreenin sijaan kehonpainojumppaa/kiipeilyä/ulkolaitteita ym. Ja muutenkin vaihtelusta pidän. Syöt sopovasti, mutta tuo pizza kyllä taitaa pitää painoa koholla. Punnitsetko raaka- aineet, joita käytät ruokavaliossasi, vai onko tuo kalorimäärä mutu-tuntumaa?

Tuon on nykyinen suunnitelmani :)

Olen pitkään punninnut ruuan ja laskenut kaloreita ja tehnyt sitä aiemminkin elämässä. Näillä laskelmilla kalorit jää sen verran miinukselle että pizza silloin tällöin ei ainakaan pelkkää kalorimäärää syynäämällä pitäisi olla painonpudotuksen esteenä.

Yritän tavoitella sellaista syömistä mitä voisin toteuttaa aina, enkä voi ikuisesti elää ilman pizzaa tai satunnaista herkuttelua - yritän pitää jonkin järjen tässä. Joskus vedin vhh-dietillä vuosia ja sehän toimi, kunnes sitten tajusin että koko ihmisikä on aika pitkä aika ilman hyvää leipää ja pastaa. Ja silloinhan ne kilot palasivat korkojen kera - hah!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ValoPallo kirjoitti:

Tuo vaihtelu on hyvä homma, pyrin salilla leikkimään myös treenatessa, niin ettei aina tekisi samoja asioita ja toistaisi samaa kaavaa :)