Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joalin Loukamaa lasten uutiset

Vierailija
09.04.2021 |

Hesarin lasten uutisissa oli haastateltu 19v Joalin Loukamaata, joka edustaa Suomea supersuositussa kansainvälisessä pop-yhtyeessä nimeltään Now United. Onko joku kuullut hänestä tai bändistä aiemmin?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille joka sanoi ettei heitä kukaan kuuntele, no kumminkin tunnissa saaneet yli 211 tuhatta näyttökertaa.

Nyt jo yli miljoona näyttökertaa.

Vierailija
42/53 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joalinia haastateltiin viime itsenäisyyspäivän lähetyksessä, olin kyllä lukenut hänestä jo aiemminkin. Hienoa, että suomalainen menestyy maailmalla.

Terv. Täti54

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Supersuosittu? Ikinä kuullutkaan.

Jos sä olet elänyt puskassa, niin ei se tarkoita, etteikö joku voisi olla supersuosittu.

En ole minäkään kuullut vaikken puskassa asukkaan. Se on kumma juttu jos ei ole jostain ihmisestä kuullut niin heti aletaan kettuileen. Ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita, oletan että et sinäkään kaikista niistä ole kuullut mistä minä olen kiinnostunut. Mene sinä sinne puskaan häpeämään.

Vierailija
44/53 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutyttö,asuu kotona. sanoi eilisessä selviytyjät-jaksossa.  kyllä 19v kuuluisi jo asua yksin. ei vissii halua luopua valmiista ruoista ja uima-altaista.

Vierailija
45/53 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
46/53 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pikkutyttö,asuu kotona. sanoi eilisessä selviytyjät-jaksossa.  kyllä 19v kuuluisi jo asua yksin. ei vissii halua luopua valmiista ruoista ja uima-altaista.

Joalinin perhe muutti vuosi sitten Meksikosta Suomeen. Joalin sanoi että suunnitelmissa muuttaa omaan kotiin tän vuoden aikana.

Vierailija
47/53 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä uima-altaista? Asuvat ihan kerrostalossa Turun keskustassa.

Vierailija
48/53 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Lynn Lowcama.

Vierailija
49/53 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Now united on kyllä jotenkuten tunnettu mutta joalin on kyllä ihan nobody sen sisällä. Niitä jäseniähän kun on jotain 20 kpl.

Jos esim googlaa now united members niin google ei edes näytä joalin kuvaa.

Ja jokainen nyt voi katsoa youtubesta now united videoita. Itse olen katsonut muutaman enkä huomannut joalinia yhdessäkään.

Tää kaikki ei tietenkään tuu estämään suomen paskamediaa leipomasta hänestä julkkista täällä.

Vierailija
50/53 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pparasss kirjoitti:

Minusta hän näyttää ihan lahnalta. Ei yhtään viehättävät piirteet.

Panisin kyllä kuitenkin. Nuori tiukka p.

T. Pertti 54v

Vierailija
51/53 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet elänyt puskassa, niin ei se tarkoita, etteikö joku voisi olla supersuosittu.

En ole minäkään kuullut vaikken puskassa asukkaan. Se on kumma juttu jos ei ole jostain ihmisestä kuullut niin heti aletaan kettuileen. Ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita, oletan että et sinäkään kaikista niistä ole kuullut mistä minä olen kiinnostunut. Mene sinä sinne puskaan häpeämään.

Ketään ei kiinnosta, kenestä olet kuullut ja kenestä et. Kun keskustelussa keskustellaan tietystä henkilöstä, oletus on, että keskustelijat tietävät kyseisen henkilön.

Vierailija
52/53 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaikuta supersuositulta tuo Now United ainakaan YouTuben näyttökertojen perusteella.

Vierailija
53/53 |
16.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Now united on kyllä jotenkuten tunnettu mutta joalin on kyllä ihan nobody sen sisällä. Niitä jäseniähän kun on jotain 20 kpl.

Jos esim googlaa now united members niin google ei edes näytä joalin kuvaa.

Ja jokainen nyt voi katsoa youtubesta now united videoita. Itse olen katsonut muutaman enkä huomannut joalinia yhdessäkään.

Tää kaikki ei tietenkään tuu estämään suomen paskamediaa leipomasta hänestä julkkista täällä.

Katsoitko heidän uusimpia videoitaan, koska Joalin ei esiinny niissä sillä ei ole pystynyt olemaan heidän mukanaan nyt lähiaikoina mm. Selviytyjien takia. Mutta vanhemmissa videoissa näkyy kyllä yhtä paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi