Joalin Loukamaa lasten uutiset
Hesarin lasten uutisissa oli haastateltu 19v Joalin Loukamaata, joka edustaa Suomea supersuositussa kansainvälisessä pop-yhtyeessä nimeltään Now United. Onko joku kuullut hänestä tai bändistä aiemmin?
Kommentit (53)
https://www.hs.fi/lastenuutiset/art-2000007907671.html
Haastattelu öytyy näköjään myös youtubesta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/lastenuutiset/art-2000007907671.html
Haastattelu öytyy näköjään myös youtubesta.
*löytyy
Vierailija kirjoitti:
Supersuosittu? Ikinä kuullutkaan.
Jos sä olet elänyt puskassa, niin ei se tarkoita, etteikö joku voisi olla supersuosittu.
Kuulin heistä kun olivat muutama vuosi sitten Linnanmäellä esiintymässä, siitä lähtien seurannut heitä. Hyvää musaa ja fiksuja tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Joalin on suosittu maailmalla. Ei niinkään täällä hölmölässä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan vahvasti että et ole kuullut ihan kaikista maailman supersuosituista laulajista tai muista ihmisistä, kuten ei varmaan kukaan muukaan tiedä kaikkia.
Oli pakko googlettaa, olen siis kuunnellut välillä Now Unitedia, mutta en tiennyt että siellä on suomalainenkin mukana.
Kaunis nuori nainen jolla laulutaitoa 👍
Tyttäreni käy Joalinin äidin tanssitunneilla, joten sitä kautta kuullut hänestä jo aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun nyt kuulit.
Teinini ovat heidän suuria fanejaan, joten heidän biisit soivat kotona ehkä vähän liiankin usein. Mutta olen ehkä itsekin alkanut pikkuisen heistä tykkäämään.
Kansainvälisesti suosittu ja tunnettu. Suomessa ehkä vähemmän. Itse olen mummoiässä ja törmäsin joukkoon jo aikaa sitten ulkomaalaisilla kanavilla.
"aikaa sitten" on suhteellinen. Tässä mummon iässä tuo showryhmä ei ole ollut kauaa koossa.
Selviytyjien myötä kuulin hänestä ja yhtyeestä. Oma suosikki Selviytyjissä, toivottavasti pääsi finaaliin asti.
En ole koskaan kuullut yhtäkään Now Unitedin biisiä, mutta kävin katsomassa bändin instan. Miksi tilin viime kuukausien kuvavirrassa ei ole yhtään kuvaa Joalinista? Eivätkö lumihanget taustalla sovi bändin imagoon?
Katsoin jonkun haastattelun jälkeen hänen Instatilinsä. Suurin osa kommentoijista ja seuraajista oli feikkiprofiileita. Simonin botit syytää bändin jäsenille ja taustatanssijoille sydämiä, ja sitten media tekee juttuja ja pyytää ohjelmiin, jolloin tulevat oikeasti kuuluisiksi.
Joalinhan on mukana nykyisellä Selviytyjät -kaudella, joten eiköhän aika moni ole kuullut hänestä.