Ostatteko monta kurkkua kaupasta samalla?
Kommentit (33)
Talviaikaan kaksi kotiinkuljetuksella viikottain , kesällä tuplaten. Yksin asun , tykkään kurkun raikkaasta mausta.
Yleensä kaksi. Meillä mies on niin kova syömään kurkkua, että on pakko ostaa kaksi, jos meinaan itse saada edes pienen pätkän. Mies saattaa kerralla syödä vaikka koko kurkun, jos sille päälle sattuu.
Kyllä useampi kerralla. Meillä menee usein kaksi kurkkua päivässä kun lapset syö niitä sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kerralla yleensä kolme kurkkua. Joskus täytyy hakea täydennystä.
Tyhmä kysymys; voiko kaikki punnita kerralla ja laittaa tarran vain yhteen vai täytyykö kaikki punnita erikseen? :D En pussita kurkkuja
Kyllä voi. Itse teen niin lähes kaikkien kasvisten kanssa. Turha se on jokaista erikseen punnata. Kassalla voi mainita, että yhdessä tuotteessa on kaikkien lappu, ettei myyjä ihmettele laputtomia.
Vierailija kirjoitti:
Ostan kerralla yleensä kolme kurkkua. Joskus täytyy hakea täydennystä.
Tyhmä kysymys; voiko kaikki punnita kerralla ja laittaa tarran vain yhteen vai täytyykö kaikki punnita erikseen? :D En pussita kurkkuja
Voi. Kunhan laitat kaikki vierekkäin hihnalle niin kyllä se myyjä tajuaa että ne on samalla lapulla. Itse olen ainakin näin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Laitat kurkut pussiin ja otat yhden tarran.
Pussi on aivan turha, kun kurkut jo valmiiksi kääritty muoviin.
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Kurkku on turhake. 97% vettä ja loput pahaa makua. (oikeasti tuosta lopusta 1,0–2,5 % sokeria)
Olet väärässä.
Kurkulla on paljon terveyshyötyjä. Ehkäisee syöpää, auttaa pitämään verenpaineen oikeissa lukemissa, pitää ihon hyvänä jne.
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/c76f1986-6599-41fa-bd5b-fd539036cd…
Asun yksin ja ostan 1-2 kurkkua viikossa. Laitan salaattiin ja leivän päälle ja syön sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Kurkku on turhake. 97% vettä ja loput pahaa makua. (oikeasti tuosta lopusta 1,0–2,5 % sokeria)
Olet väärässä.
Kurkulla on paljon terveyshyötyjä. Ehkäisee syöpää, auttaa pitämään verenpaineen oikeissa lukemissa, pitää ihon hyvänä jne.
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/c76f1986-6599-41fa-bd5b-fd539036cd…
Tämän lisäksi maistuu hyvältä ja on vähäkalorinen.
Ostin juuri Lidlistä yhden kurkun. Kilohinta oli 2, 38 e ja kyrkky maksoi 55 senttiä.
Ei ole tullut usein ostettua, mutta voisin jatkossa sitäkin käyttää. Olen ajatellut että se on tosiaan vaan vettä.
Laitat kurkut pussiin ja otat yhden tarran.