Muistatteko koskaan jotain mitä nuorena olette tehneet, mikä on teistä nyt ajateltuna noloa?
Kaikkea sitä nuorena tekee - mutta nuorilta myös hyväksytään kaikenlainen toiminta eri tavalla kuin keski-ikäisiltä.
Kommentit (27)
Opettajille tuli joskus vittuiltua tavalla, joka nyt tuntuu nololta. Kaikki kapinointi ja herjanheitto ei sitä ole, se on jopa ihan normaalia tietyssä vaiheessa, mutta tosiaan meni hieman liian rankaksi aikoinaan.
Todellakin. Onneksi minun nuoruudessa ei ollut somea ja älypuhelimia, niin ne tyhmät teot on pysyneet pienessä piirissä
Olisikin ollut vain noloa mutta tein kaikkea paljon pahempaa. Päihteitä ja niiden rahoittamista erilaisin rikoksin sekä seksillä. Kaksi lasta alaikäisenä jne. Tuomioita rikoksista ja lopulta vankilaan parikymppisenä.
Vaikka mitä!
Tuskan hiki nousee välillä otsalle kun tulee muistoja mieleen.
Äärettömän nolot seurustelu kumppanit kun käsitys omasta arvosta oli todella matalalla
Kävin maksua vastaan pissaamassa "hieman" outojen miesten päälle. En enää moista tekisi edes isosta rahasta.
Lähinnä kaikki nolot kännisekoilut. Mulla oli tapana huudella ihan mitä sattuu, kertoa itsestäni vähän liikaa, itkeä, tapella, pyöriä puolialasti ympäriinsä ja harrastaa seksiä ihan missä vaan ja lähes kenen kanssa vaan. Kukaan muhun aikuisiällä tutustunut tuskin voisi edes kuvitella mitä kaikkea oon puuhaillu menneisyydessä.
T. 39-vuotias kiltti perheenäiti
Potskareiden veto, eli polttaminen vetämättä savua keuhkoihin, suurieleisesti.
Jatkuva kiroilu.
Kamala käytös omia vanhempia kohtaan. Kännihölmöilyt ja niillä kehuskelu.
Löysin muutama vuosi sitten päiväkirjan jota jossain vaiheessa nuorena kirjoitin. Voi luoja mitä tekstiä! Itse sisältökin, mutta ennenkaikkea se kirjoitustyyli! Nolouden huippu, vaikka itse vain luinkin!
Tosiaankin, teiniaikojen päiväkirjojen "syvällinen" sisältö. Yksi vihko taitaa olla jopa tallessa jossain varaston nurkassa :(
Teininä näytin pippeliä kahdelle teinitytölle kun lupasivat näyttää sen jälkeen pimppiänsä, eivät kuitenkaan näyttäneet.
M
Pyysin tyttöä, johon olin ihastunut kävelylle. Ei lähtenyt. Toisen kanssa yritin jutella. Ei lämmennyt yksisanaisista vastauksista ja pelokkaasta olemuksesta päätellen. Tai sit se oli niin ihastunut meitsiin, että panikoi. 🤔 No, siitä on jo, jaa mitä, 29 vuotta aikaa. Ehkä hän on unohtanut minut jo.
Liika meikkaus ja liian suuret luulot omasta viehätysvoimasta kun pojat ja miehet juoksivat perässä. Nyt vanhempana tajuaa että kaikkien nuorten naisten perässä juostaan se ojossa.
Kirjaimellisesti kaikki, mitä tein ennen 22 ikävuotta.