Tuli totaalinen melt down, itkenyt 1h ajan.
Koska lapsi muuttaa kotoa satojen km päähän, en ole valmis tähän😭💔. Joojooo ei tarvitse sanoa, on luonnollista ja pääasia ja hienoa, että hän on itse siihen valmis, mutta SILTI!!!
Kuolen ikävään ja huolehtimiseen, oikeasti 😢😱
Kommentit (19)
Mulla tuli vähän haikea olo vasta monen monen vuoden jälkeen. Kaikilla oma elämä ja omat kiireet ja vaikka hyvät välit onkin, niin ymmärtää, että niillä on tosiaan oma elämä ja omat kumppanit. Hyvä niin totta kai :).
Paljon suurempi poru olisi, jos lapsi ei jonkun vamman tai sairauden takia pystyisi elämään normaalia elämää. Ole iloinen!
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa melt down?
Sulamista, jos kirjaimellisesti suomennetaan.
No joo, siis sellaista henkistä "prakaamista", tässä tapauksessa siis itkin ja kunnolla, nenäliina paketista meni ainakin puolet ja silmät on aivan punaiset ja turvoksissa yhä. Oikein kunnon märinää ja niiskuttamista/vollottamista ja rypemistä siinä omassa haikeudessa, surussakin, ikävässä jo etukäteen jne.
Ap
Voi, ymmärrän! Mun lapsi asunut toista vuotta omassaan aika lähellä kuitenkin, voitais nähdä vaikka päivittäin. Mutta silti pukkaa haikeutta välillä, en enää vollota, ehkä joskus silmät kostuu kun ajattelen häntä.
Meillä hyvät välit, hän itsenäinen, hyvä niin! Kyllä se helpottaa ajan myötä, mutta onhan se sellaista suloisenkatkeraa kun oma ”pieni” lähtee maailmalle!
Tsemppiä, olet hyvä äiti🌸
Voit olla ylpeä itsestäsi. Olet kasvattanut lapsen, joka voi elää omillaan omaa elämää. M86
Olisipa ollut tuollainen äiti.
Kertoo välittämisestä kokea lapsen kotoa lähtö. Oma äitini ei taitanut edes huomata.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ollut tuollainen äiti.
Kertoo välittämisestä kokea lapsen kotoa lähtö. Oma äitini ei taitanut edes huomata.
Tuttua, omani oli vain tyytyväinen, kun kotoa lähdin, ollessani 17v ja jo 15v iässä maksoin vuokraa.
Ap
Musta kellottaa kuin kauan itku kesti, se on tärkeä tieto. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa melt down?
Ap suli.
Ja valui viemäriin, toivottavasti, tuommoinen moukka.
Lapsen kasvaminen on tosi haikeaa. Itken aina kaikkea. Teen sen toki salaa lapselta. Tsemppiä!
Voi toivon sinulle paljon voimia! Onhan tuo kriisi ja oma lapsi rakas. Älä välitä noista ilkeistä ja moukkamaisista kommenteista. Niitä heittelevät ne, jotka eivät asiasta mitään ymmärrä.
Voi sentään, mulla sama edessä.