Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua koskaan ryöstetty?

Vierailija
08.04.2021 |

Minut on kerran ryöstetty aseella uhaten. Ryöstäjä oli ROMANI.

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtio ryöstää joka kuukausi.

Vierailija
2/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mun kellarikomerosta varastettu omaisuuttani - onko se nyt sitten sama kuin ryöstö? Aseella ei ole uhkailtu onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mun kellarikomerosta varastettu omaisuuttani - onko se nyt sitten sama kuin ryöstö? Aseella ei ole uhkailtu onneksi.

Ei ole ryöstö. Ryöstössä uhataan väkivallalla tai tehdään väkivaltaa.

Vierailija
4/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokunen kerta. Ullakkokomerosta katosi tavaraa. Pari tyyppiä vei rahat lompakosta Hesassa kävellessäni kotiin biletyksen jälkeen. Sitten 90-luvulla pari kertaa Hesan keskustan "Ma Baker's" nimisessä paikassa mulle annettiin pari kertaa rahasta takaisin vähemmän rahaa. Luulivat varmaan, etten juopuneena huomaa. Jaa, kerran vietiin pyörä...

Vierailija
5/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jokunen kerta. Ullakkokomerosta katosi tavaraa. Pari tyyppiä vei rahat lompakosta Hesassa kävellessäni kotiin biletyksen jälkeen. Sitten 90-luvulla pari kertaa Hesan keskustan "Ma Baker's" nimisessä paikassa mulle annettiin pari kertaa rahasta takaisin vähemmän rahaa. Luulivat varmaan, etten juopuneena huomaa. Jaa, kerran vietiin pyörä...

Tuo ei ole ryöstö.

Vierailija
6/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ryöstö. Ryöstössä uhataan väkivallalla tai tehdään väkivaltaa.

MIKSI ylläoleva viesti on saanut alanuolen? Se on fakta, että ryöstössä uhataan väkivallalla tai tehdään väkivaltaa.

Vierailija
7/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroitani katosi raiskauksen yhteisessä mutta koska se ei ollut rikollisen tarkoitus niin vastaan ei.

Työpaikkani on ryöstetty kun olen ollut vuorossa mutta sekään ei kohdistunut minuun eli yhä ei.

Vierailija
8/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran yritetty. Asialla oli romanit. Yrittivät väärää kaveria.

Vierailija
9/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet vastaajista vastaa tulleensa ryöstetyiksi. Ketjussa on kuitenkin käynyt ilmi, etteivät ihmiset edes tiedä mitä ryöstö tarkoittaa. Niinpä tämä gallup on äärimmäisen epäluotettava.

Arvioisin, että reilusti alle puolet vastaajista on oikeasti ryöstetty. Näin siitäkin huolimatta, että aihe houkuttelee vastaajiksi ryöstettyjä.

Vierailija
10/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten puolustauduit?

Romanit ovat todella reippaasti yliedustettuina ryöstöjen tekijöinä. Romanit tekevät muistaakseni 20 % ryöstöistä, vaikka heitä on vain pienen maalaispaikkakunnan asukasluvun verran.

Vierailija
11/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä, olisko kerran ollut yritys. Olin hoitokoiran kans lenkillä ja eräs rouvashenkilö olis halunnut lainata puhelinta. Väitin, ettei mulla oo. Hän melkein suuttui, että on sulla, älä valehtele! Tää oli kauan sit ja mulla oli sellainen vanha nokialainen, joka pullotti taskussa. Väitin, että otin vaan koirat ja röökit & lähdin lenkille. Jäi jotain vielä vaahtoamaan ja jatkoin matkaa. Samperin koira vaan heilutti tädille häntäänsä...

Vierailija
12/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran minut on ryöstetty. Saivat tuomion törkeästä ryöstöstä.

Vierailija
13/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten puolustauduit?

Romanit ovat todella reippaasti yliedustettuina ryöstöjen tekijöinä. Romanit tekevät muistaakseni 20 % ryöstöistä, vaikka heitä on vain pienen maalaispaikkakunnan asukasluvun verran.

Löin isompaa tauluun ja juoksin. Toinen jäi auttamaan kaveriaan.

Vierailija
14/14 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten puolustauduit?

Yliedustettuina muistaaksesi.

Onko faktoja vai puhutaanko vaan mutulla?

Työnantajani ryöstää itsetuntoani joka päivä. Siltä minusta tuntuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme